تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
بی قضاوت بخوانید..


می نویسم تا همیشه یادم بمونه همون روزی که کلی بابت امتحان و نمره و هزار جور دردسر دیگه حرص خوردم، همون روزی که تو گروه کلاسی یه دعوای اساسی با یه آقایی که فکر میکرد خیلی متشخصه!! کردم، همون روزی که تا شبش یه سره اعصاب خوردی بود، شب تا صبحشو با مهشید از خنده ریسه رفتیم. که سلبریتی مورد علاقه ی هردومون اومد دایرکت من، که بعدش شمارشو گذاشت و گفت بیا تلگرام بهم پیام بده، که تا چهار صبح باهام چت کرد و مدام میگفت حالا چرا یه عکس نمیفرستی ببینمت؟؟!! کاش مجازی نبودی :-)))) که گفت تو از پس همه کاری برمیای الا عشق و حال که خودم باید یادت بدم :-))))))))) و خیلی چیزای دیگه. هنوزم که یاد حرفای دیشبش میفتم نمی تونم جلوی خندمو بگیرم.. اینکه تا صبح من با چشمای از حدقه درومده و با تعجب و حیرت به صفحه ی گوشی خیره شده بودم و با خودم می گفتم: آخه مگه میییشه؟؟؟!!! مهشیدم هر ده دیقه یه بار میگفت: هنوز نپرسیده چی تنته؟؟!! :-))))))

کاخ رویاهای من که فروریخت. دیگه نمیدونم مهشید تا کی به این عشق وفادار میمونه :-)))))

تازه دعوت شدم تهران باهاش قهوه بخورم *_* :-)))))))))))))

پ ن: کی گفته همه ی مردا عین هم نیستن؟؟!!! 

چپ دست ۰۵ تیر ۹۶ ، ۱۱:۰۴ ۸ ۲۴۷

نظرات (۸)

  • خانم انار
    چهارشنبه ۷ تیر ۹۶ , ۲۱:۰۶
    اگه ادمین پیجش نباشه و خودش باشه خب می تونم بگم چون متاسفانه عادت به ناز کشیدن ندارن، دنبال سرگرمی می تونن باشن دیگه😉😁 
    خشم و هیاهو مثلا
    حالا میگن اینقدر سیاه نمایی نکن😁😂

    • author avatar
      چپ دست
      ۸ تیر ۹۶، ۰۷:۱۴
      دقیقا :-))))))
      سیاه نمایی؟! :||||| دیگه ازین واقعی ترم مگه داریم؟!
  • Je sus
    سه شنبه ۶ تیر ۹۶ , ۱۰:۳۴
    خب همه که مثل تو بالغ و با شعور نمی شن. بدون چقدر آدم از حول حلیم افتادن توی دیگ و به قول دوستت قبل اینکه حتی طرف خودش بگه به مرحله چی پوشیدم رسیدن...

    گند بزنن این وضعیت رو...

    مردا همه مثل هم هستند, همونطور که زن ها....
    • author avatar
      چپ دست
      ۶ تیر ۹۶، ۱۶:۲۵
      بیخیال بابا. اخه مگه یکی دیوونست همچین کاری کنه؟! بیشتر همه چی مسخره بود :-)))))
  • معلوم الحال
    سه شنبه ۶ تیر ۹۶ , ۰۴:۵۰
    یه پست در همین رابطه میخواستم بزارم که زحمتش رو کشیدی 😅
    هیچ حرفی ندارم 😶 حق با توعه 👌

    • author avatar
      چپ دست
      ۶ تیر ۹۶، ۰۷:۱۱
      در این رابطه؟؟؟ جدی؟؟
  • هوپ ...
    سه شنبه ۶ تیر ۹۶ , ۰۰:۱۵
    اسکرین بگیر بذار بقیه ببینن که دیگه جرئت نکنه ازین گافا بده ؛)))) 
    خیلی کنجکاوم بدونم کی بوده، هرچند اکثرشون همینن!
    • author avatar
      چپ دست
      ۶ تیر ۹۶، ۰۷:۱۰
      نه بابا. اسکرین دیگه نه :-))))))
      میگم بهت ;-)
  • سیب سبز
    دوشنبه ۵ تیر ۹۶ , ۱۸:۲۱
    فقط نگو نوید بوده طرف !? :-))))))
    • author avatar
      چپ دست
      ۵ تیر ۹۶، ۱۹:۵۳
      نه بابااااااا. رفتی داری فالوینگای منو میگردی؟! :-))))))) فالوش نکردم. طرف خیلی هم سن بالاست.
  • x
    دوشنبه ۵ تیر ۹۶ , ۱۵:۳۵
    اینشو فهمیدم .... نفهمیدم چی شد که اومد دایرکت :)) اخه این همه جمعیت تو شبکه های اجتماعی ٬ این که چجوری تو منتخب شدی رو نفهمیدم :-D
    • author avatar
      چپ دست
      ۵ تیر ۹۶، ۱۶:۴۸
      یه پست گذاشته بود. رفتم زیرش کامنت گذاشتم "عالیه". همین. واقعا خودمم نمیدونم چطوری میشه همچین چیزی :-))))))))
  • سیب سبز
    دوشنبه ۵ تیر ۹۶ , ۱۴:۳۸
    :-|||
    این حجم از تعجب در من بی سابقس😂😂😂😂😂
    • author avatar
      چپ دست
      ۵ تیر ۹۶، ۱۴:۵۳
      منم. فکر نمیکردم یه بازیگر اونم انقدر معروف، اینطوری گاف بده!
  • x
    دوشنبه ۵ تیر ۹۶ , ۱۳:۲۶
    چقدر گنگ! مشخص بود صرفا جهت ثبت هست :)
    • author avatar
      چپ دست
      ۵ تیر ۹۶، ۱۴:۵۳
      نه بابا. واضح گفتم که. با یکی از بازیگرا حرف زدم که اتفاقا همه هم میشناسنش :-))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

خنک آن قماربازی که بباخت آنچه بودش
بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

دنبال کنندگان بیانی