تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
بی قضاوت بخوانید..


می دونی.. از ادمایی که کارارو به سرانجام نمی رسونن و نصفه و نیمه رها می کنن خوشم نمیاد. ادمایی که همیشه وسط راه کم میارن و پا پس می کشن. اونایی که همیشه درگیر حاشیه های مسیر میشن و هیچ وقت به مقصد نمی رسن.. ادمایی که واسه زندگی خودشونم سنگ تموم نمیذارن چه برسه به دیگران. این مدل ادما معمولا رفیق نیمه راهن و پای ادم وای نمیستن..
میدونی هربار بهت فکر میکنم، فقط افسوس میخورم. بابت همه ی تواناییا و استعدادایی که ساده از کنارشون گذشتی. واسه ی همه ی هدفای بزرگی که داشتی و وسط راه رسیدن بهشون انقدر درگیر حاشیه شدی که کلا اصل هدف یادت رفت. واسه همه ی کارایی که نصفه و نیمه رها کردی.. همش فکر میکنم چارده پونزده سال دیگه، توی چهل سالگی، وقتی به عقب برگردی و به زندگیت نگاه کنی، چطوری با این همه حسرت کنار میای؟! وقتی فکر کنی که میتونستی توی چه جایگاهی باشی و از خودت دریغش کردی..
لعنتی، من نه به خاطر مهری که ازت توی قلبم داشتم، که به خاطر همه ی استعدادی که تو وجودت می دیدم همه ی تلاشمو کردم که بهت تلنگر بزنم. بارها و بارها.. ولی ندیدی یا شایدم نخواستی که ببینی. کاش میفهمیدی ادمای دور و برت رفیق نیمه راهن و چند صباح دیگه فقط تو میمونی و کارای نکرده و حسرت عمر رفته.. من همه ی تلاشمو کردم واسه بیدار کردنت، حیف که خودتو به خواب زدی. حیف!

#از سری نامه هایی که هرگز به مخاطب نمی رسد!
چپ دست ۱۲ تیر ۹۶ ، ۰۰:۱۳ ۴ ۲۲۹

نظرات (۴)

  • ___ سلوچ
    چهارشنبه ۲۵ مرداد ۹۶ , ۲۲:۳۸
    یاد فالاچی افتادم
    • author avatar
      چپ دست
      ۲۵ مرداد ۹۶، ۲۲:۵۹
      دوست دارم قلمشو..
  • Je sus
    جمعه ۱۶ تیر ۹۶ , ۱۵:۵۲
    عاشق واقعی تو هستی!

    من یکی توی زندگی خودم خیلی از این نصفه کاره گذاشتن ها پیدا میشه ولی همیشه کارایی که برا دیگران انجام دادم رو به نحو احسن و با جدیت تمومشون کردم. پس استثنا هم داره اون قانونت...
    • author avatar
      چپ دست
      ۱۶ تیر ۹۶، ۱۷:۵۹
      نه بابا. عاشق کجا بود. اصلا نیتم همچون مخاطبی نبود.

      راس میگی. به اینش فکر نکرده بودم..
  • x
    دوشنبه ۱۲ تیر ۹۶ , ۲۲:۰۶
    فکر نکنم کسی باشه که دوست داشته باشه کارهاشو نصفه نیمه رها کنه و بعد که به گذشته اش نگاه کنه ٬ شدیدا مدیون خودش بشه . 
    ‌شاید بعضی ها پشتکارشون کمه و نتیجه اش میشه کارهای نصفه نصفه ‌...‌ البته پشتکار هم تمرین پذیری داره 
    • author avatar
      چپ دست
      ۱۲ تیر ۹۶، ۲۲:۵۵
      درست میگی کاملا. ولی هستن کسایی که کلا عادت دارن به هرکاری سرک بکشن و اون کار زودم دلزدشون می کنه.
  • ناشناس
    دوشنبه ۱۲ تیر ۹۶ , ۰۱:۰۰
    چقد احساس کردم یه نفر داره این حرفا رو به من میزنه..
    حیف ولی حیف..
    گذشته و من کاری از دستم برنمیاد..
    فرصت ها از دست رفتن :( ...
    • author avatar
      چپ دست
      ۱۲ تیر ۹۶، ۰۷:۲۷
      فکر کنم هرکسی نیاز داره که یکی تو زندگیش این حرفارو بهش بزنه..
      نه اتفاقا. ادم اگه بخواد تغییری ایجاد کنه، همیشه میتونه. شاید سخت تر، ولی قطعا میشه..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

خنک آن قماربازی که بباخت آنچه بودش
بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

دنبال کنندگان بیانی