تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
بی قضاوت بخوانید..


سالی که پشت کنکور بودم اونم میخواست کنکور بده. من پزشکی میخواستم و اون دندون. میگفت پزشکی دوست دارم ولی بخاطر سن و موقعیتم دندون واسم بهتره. میگفت وقتی قبول شم تا علوم پایه به خودم استراحت می دم و وقت علوم پایه که برسه دوباره میشینم به درس خوندن. اون که قبول نشد، ولی من شب آخر نظرم عوض شد و به جای پزشکی، دندون زدم [خدا خیرشون بده اونایی رو که نظرمو عوض کردن :-)]. من دو سالو گذروندم و همونطوری که اون گفته بود الان دارم واسه علوم پایه میخونم. حس میکنم یه تصویری از آرزوهای محقق نشدشم واسه همین دوس ندارم جلوش حرفی از درس بزنم.

بعد از مدتها دارم یه جوری میخونم که خودم واقعا ازش لذت می برم. هیچ وقت فکر نمیکردم جنین و بیوشیمی و پاتو و ایمنو هم بتونن جذاب بشن!!!!! :||||| فکر میکردم ترک نت چقدر سخته ولی دو ماهه اینستا ندارم و تلگرام هم چند روزه ندارم و کنار گذاشتنشون خیلی هم راحت بود. فکر میکردم سخت ترین قسمتش کتاب نخوندن باشه که خب الان انقدر سرگرم درسا هستم که اونم چندان جای خالیش حس نشد. حتی دلم نمیخواد به یه ماه دیگه چنین روزی فکر کنم. روزای آخر و فشار درسای مونده، نی نی تازه متولد شده، کلی مهمون و مهمونی بازی و احتمالا  اون امتحان نوروفیزیو لعنتی.. درس خوندنو دوست دارم به شرطی که همش نخوام به این فکر کنم که وااای فردا امتحان دارم :| هر کدوم از کتابا رو که میخونم به خودم میگم واقعا چرا اینا اون موقع ها بنظرم انقدر سخت میومدن؟! واقعا اونقدرا هم غیرقابل فهم نیستن. فقط امیدوارم عین ماهی گلی همه رو فراموش نکنم :| 

فعلا همینا!

چپ دست ۲۶ تیر ۹۶ ، ۱۹:۰۷ ۱۰ ۲۴۲

نظرات (۱۰)

  • پرواز ...
    چهارشنبه ۲۸ تیر ۹۶ , ۰۱:۲۲
    فکر اینکه بخوام یه دور دیگه این درسایی که دارم با بدبختی پاس میکنم رو بخونم باعث میشه به طرز عجیبی حالم بد شه -_- :))
    • author avatar
      چپ دست
      ۲۸ تیر ۹۶، ۰۸:۴۶
      متاسفانه علوم پایه شتریه که در خونه همه میخوابه :-)))
  • سیب سبز
    سه شنبه ۲۷ تیر ۹۶ , ۲۳:۴۷
    میشه اینقد نگی دندون خوبه و پزشکی بد:-/
    بنده از همین تریبون اعلام میکنم پزشکی خییییییلی از دندون بهتره ... عجبا:-))))
    • author avatar
      چپ دست
      ۲۸ تیر ۹۶، ۰۸:۴۴
      نه نه. اشتباه نکن. معلومه که پزشکی خیلی بهتره. فقط مسئله اینه که پزشکی خوندن از حد توان من خارجه.. وگرنه من هنوزم پزشکی رو ترجیح میدم.
  • هیزل گریس
    سه شنبه ۲۷ تیر ۹۶ , ۱۲:۵۵
    باید اعتراف کنم بنده ب عنوان یک دانشجوی مهندسی هیچ مفهومی از علوم پایه و باقی قضایا درک نکردم /:
    امید ک امتحانا ب خوبی بگذره!!
    +چقد خوب ک اینستا نمیری، من هی تلاش میکنم هی نمیتونم!
    • author avatar
      چپ دست
      ۲۷ تیر ۹۶، ۱۴:۱۵
      دانشجوهای پزشکی و دندون بعد از دو سال، یهاینکه ازمون جامع کشوری مثل کنکور دارن که باید تمام درسایی که تا حالا خوندنو امتحان بدن. و اگه این امتحانو پاس نکنن، نمیتونن وارد مرحله بالینی بشن.
      منم 2 شهریور ازمون دارم و کل زمانم به درس و تست زدن میگذره :|
  • tiara .n
    سه شنبه ۲۷ تیر ۹۶ , ۱۱:۴۲
    اوخی نی نی قدمش میارک باشه ایشالا
    ای بابا حالا که کنکور ما تموم شد تو نیستی؟؟ولی در هر حال منتظرم با خبرای خوب بیای پریا بانو
    • author avatar
      چپ دست
      ۲۷ تیر ۹۶، ۱۴:۱۴
      مررسیی :-)
      یه ماه دیگه تمومه. میرسم خدمتتون ;-)
  • رخساره
    سه شنبه ۲۷ تیر ۹۶ , ۰۸:۱۷
    حالا من هرروز که درسارو میخونم باخودم میگم این درسای سختو چجوری پاس کردم یعنی واقعا تو مخ من میرن
    • author avatar
      چپ دست
      ۲۷ تیر ۹۶، ۱۴:۱۳
      ببین اینارو گفتم که به خودم دلگرمی بدم. وگرنه همش به خودم میگم چطوری اینو پاس کردم من؟! :-))))))
  • life around me
    دوشنبه ۲۶ تیر ۹۶ , ۲۳:۱۲
    ایشالله میری بالین و تازه میفهمی درس جذاب یعنی چی...انقدر خوبه که خودت کیف میکنی
    فقط حیف که با امتحان گرفتن گند میزنن توش;)

    • author avatar
      چپ دست
      ۲۷ تیر ۹۶، ۱۴:۱۳
      عمیقا امیدوارم ازین ترم دیگه با درسای جذابی رو به رو بشم :-(
  • هوپ ...
    دوشنبه ۲۶ تیر ۹۶ , ۲۲:۲۵
    عه حواسم نبود، نبودت بخاطر علوم پایه است. موفق باشی عزیزم
    • author avatar
      چپ دست
      ۲۷ تیر ۹۶، ۱۴:۱۲
      مرسی عزیز دلم :-*
  • لیمو جیم
    دوشنبه ۲۶ تیر ۹۶ , ۲۱:۲۶
    قدم نو رسیده مبارک:)
    درس خوندن اونم بدون دغدغه امتحان یه چیز دیگست 
    • author avatar
      چپ دست
      ۲۶ تیر ۹۶، ۲۱:۴۶
      هنوز نرسیده. منتظریم برسه *_* 
      مرسی :-*
  • معلوم الحال
    دوشنبه ۲۶ تیر ۹۶ , ۲۱:۱۹
    عه. خب اشتباه از من بود :) ببخشید. چرا خودتون رو مقصر میدونید

    نی نی هم تولدش مبارک باشه :) ایشالا چرخش براشون بچرخه (حقیقتش نمیدونم خانوما اینجور موقعا چی میگن! ورژن مردونه ش رو گفتم)
    • author avatar
      چپ دست
      ۲۶ تیر ۹۶، ۲۱:۴۵
      مرسیییی. ولی هنوز به دنیا نبومده. یکی دو روز قبل امتحان من به دنیا میاد :|
  • معلوم الحال
    دوشنبه ۲۶ تیر ۹۶ , ۲۰:۱۹
    کار خوبی میکنی که جلوش از درس حرف نمی زنی :)
    واقعا درس ها بعد از امتحان چقدر ساده میشن

    نی نی واسه شما بود؟ :) اگه اینطوریه پس تبریک من رو پذیرا باشید ..

    ;-) good day and wish you best madam
    • author avatar
      چپ دست
      ۲۶ تیر ۹۶، ۲۰:۵۹
      اصن نتیجه اخلاقی داستان این نبود. چون من اصلا دو ساله از اون کسی که گفتم بی خبرم :-)))) فقط تجدید خاطره واسه خودم بود. یه چرتی هم اون تهش گفتم :-))))))
      نی نی خالمه *-* مررسیی :-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

خنک آن قماربازی که بباخت آنچه بودش
بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

دنبال کنندگان بیانی