تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
بی قضاوت بخوانید..


اینا یه سری کد تخفیف 25 درصدیه برنامه ی نوار هستش که کتاب صوتی میفروشه. تا اخر مرداد هم مهلت استفاده داره.

پ ن 1: اکه میخواید کتاب بخرید از سایتش خرید کنید و بعد از برنامش دانلود کنید. چون بخاطر قوانین کافه بازار، ققیمت کتابا از توی اپ گرونتر درمیاد.

پ ن 2: لطفا از هر کدی که استفاده کردید شماره ی ردیفشو توی کامنتا بنویسید تا بقیه بدونن اون کد قابل استفاده نیست..

بازم کد تخفیف زیاد دارم. اگه اینا تموم شد یا خواستید، میذارم :-)

پ ن 3: بنظرم حداقل یک بار این برنامه رو امتحان کنید. ششاید خوشتون اومد :-)


چپ دست ۲۹ مرداد ۹۶ ، ۰۷:۲۳ ۲ ۱۷۳

نظرات (۲)

  • گیسو ..
    يكشنبه ۲۹ مرداد ۹۶ , ۱۲:۱۵
    سلام:)
    کد13پرید^_^
    خیلی مرسی...
    • author avatar
      چپ دست
      ۲۹ مرداد ۹۶، ۱۳:۰۸
      خواهش می کنم :-)
  • ___ سلوچ
    يكشنبه ۲۹ مرداد ۹۶ , ۰۹:۲۵
    سلاممم
    من از شماره 8 استفاده کردم
    خیلی خیلی زیاد ممنون:)
    • author avatar
      چپ دست
      ۲۹ مرداد ۹۶، ۱۳:۰۸
      خواهش می کنم :-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

خنک آن قماربازی که بباخت آنچه بودش
بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

دنبال کنندگان بیانی