تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
بی قضاوت بخوانید..


معمولا دم امتحان استرس ندارم چون همیشه به خودم میگم در بدترین حالت ممکن میفتی و خب باز دوباره درسو برمیداری. ولی این دفعه خیلی فرق میکنه. چون افتادن برابره با یک سال خونه نشینی. مسئول آموزش میگفت به جاش برید کلاس شنا!

خلاصه اینکه الان عصبی ام (به معنای nervous بودن نه عصبانی بودن) و واقعا نمیتونم درس بخونم. نشستم یه قسمت فرندز دیدم بلکه یکم حس بهتری پیدا کنم ولی بازم نشد. نمیدونم درس جدید بخونم یا قبلیارو رور کنم یا ازمون بزنم یا چی.. همه ی کتابام دورم ریخته، از هرکدوم دو خط میخونم و ولش میکنم. فردا هم که باید برم کارت ورود به جلسه بگیرم و جوجه مونم به دنیا میاد. روز بعدش هم که روز اخره. خلاصه اینکه عملا امروز روز اخرمه و واقعا دارم به بطالت میگذرونمش.. خدایا لطفا زودتر تموم شه فقط. دیگه واقعاااا خسته ام..

چپ دست ۳۰ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۴۹ ۶ ۱۹۸

نظرات (۶)

  • X
    دوشنبه ۳۰ مرداد ۹۶ , ۱۹:۰۳
    از بابت حس فراموشیت نگران نباش کاملا کاذب ِ . یه شوک نیاز داری که هر چی خوندی یادت بیاد و نشستن سر جلسه همون شوک مختصر هست که نیاز داری .

    • author avatar
      چپ دست
      ۳۰ مرداد ۹۶، ۲۱:۰۴
      امیدوارم کاذب باشه ..
  • ___ سلوچ
    دوشنبه ۳۰ مرداد ۹۶ , ۱۷:۲۸
    بشین تقلبی بنویس رو کاغذ ریز :))
    • author avatar
      چپ دست
      ۳۰ مرداد ۹۶، ۱۷:۴۳
      :-))))))))))
      میشه واسه کنکور تقلب نوشت؟! این الان از لحاظ حجم صدبرابر کنکوره :|
  • Kimia
    دوشنبه ۳۰ مرداد ۹۶ , ۱۶:۵۹
    این حس اینکه همچی یادت رفته دقیقن سه روز قبل علوم پایه برای من پیش اومد در حدی که گریم گرفت اصن یه وضیا...ولی نمیدونم واقن چجوری میشه که سر جلسه همه چی یهو یادت میاد اصلن نگران نباش من مطمئنم نمرت بالا میشه 
    • author avatar
      چپ دست
      ۳۰ مرداد ۹۶، ۱۷:۲۶
      واقعا امیدوارم که همینطور بشه..
  • Je sus
    دوشنبه ۳۰ مرداد ۹۶ , ۱۲:۱۵
    منم توی دوران دانشگاه به خاطر یه سری مشکلات چارتم به هم خورد و یه درس سخت رو که دفعه اول هم بود برمی داشتم اگه می افتادم دقیقا یه سال فقط عمومی باس برمی داشتم و وضعیت ترم هام کاملا به هم می خورد.
    استرسه واقعا نمی ذاشت درست و حسابی بخونمش ولی اینقدر خودم رو گول زدم تا بالاخره ریلکس شدم و پاسش کردم! تو هم فقط دلشوره نداشته باش. همه چی حله.
    • author avatar
      چپ دست
      ۳۰ مرداد ۹۶، ۱۲:۵۰
      چشم. مرسی از حضور همیشگیت رفیق جان :-)
  • life around me
    دوشنبه ۳۰ مرداد ۹۶ , ۱۱:۳۷
    ببین اگه به حرف من گوش کرده و با متد اختراعی من(که اصلیا رو چندبار بخون و فرعیا رو کلا حذف کن) درس خونده بودی الان تو رست بودی:D
    اصلا مبحث جدید نخوند و قبلیا رو مرور کن.بهترین کار اینه.
    انشالله اون درسم پاس میشی،واقعا برات دعا میکنم پریا جان...
    • author avatar
      چپ دست
      ۳۰ مرداد ۹۶، ۱۱:۵۵
      فرعیا که خوندنشون راحت بود بابا. نمره بیارن، حیفه ادم نخونه.
      الان من تقریبا مهمارو کامل خوندم مشکل اینه که خیلیارو یادم نمیاد :| دوره کردنش عین از اول خوندنه :-(

      اون درسه پاس شد خداروشکر :-)
  • معلوم الحال
    دوشنبه ۳۰ مرداد ۹۶ , ۱۱:۱۲
    تستای قبلی
    دوره 

    خلاصه کیییپ کَلَم :)) علوم پایه عیز پاسینگ 
    • author avatar
      چپ دست
      ۳۰ مرداد ۹۶، ۱۱:۱۸
      ذهنم نسبت به دوره مقاومت نشون میده معلوم :-)))))

      فکر کنم جدید خوندن اثرش بهتر باشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

خنک آن قماربازی که بباخت آنچه بودش
بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

دنبال کنندگان بیانی