تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
بی قضاوت بخوانید..


فردا هم که بگذره و تموم شه، بعد منم دو هفتههههه تعطیلات دارم. بعد انقدررررر بهتون فخر میفروشم که تلافی همه ی فیلما و سریالایی که دیدید و کتابایی که خوندید و همش واسه من که توی تحریم بودم عین اینه ی دق بود، در بیاد.

تازشم! گات روهم میبینم :|||||

یه عالمه هم کتاب خریدم :-))))))


+ مامانم امشبو بیمارستان میمونه و من تا حد مرررررگ احساس تنهایی میکنم. انقدرررر حس و حال بدی دارم که خدا میدونه. تنها نیستیما، خاله و مادرجونم اومدن پیش من و آریا. ولی من مامانمو میخوام!!!!!!!! بله، اصطلاح بچه ننه رو هم در وصف من گفتن. 

چپ دست ۳۱ مرداد ۹۶ ، ۲۱:۲۶ ۶ ۱۸۲

نظرات (۶)

  • Je sus
    جمعه ۳ شهریور ۹۶ , ۱۵:۵۰
    خوب موقعی شروع به دیدن گات می کنی! تا قبل اومدن قسمت آخر می رسی بهش.
    • author avatar
      چپ دست
      ۳ شهریور ۹۶، ۱۵:۵۹
      نههههه. اشتباه نکن. من شیش فصل اولشو توی یه هفته دیدم :-)))))
      میخوام کل این فصلش که اومد تو یه روز بشینم ببینمش :-)
  • معلوم الحال
    سه شنبه ۳۱ مرداد ۹۶ , ۲۳:۴۳
    کی به فصل هفت رسیدی؟  :-/ 

    برم تو افق محو بشم من 🚶
    • author avatar
      چپ دست
      ۱ شهریور ۹۶، ۰۰:۰۲
      عید کامل دیدمش.
  • معلوم الحال
    سه شنبه ۳۱ مرداد ۹۶ , ۲۳:۱۸
    گات بخواب ببینی باهات قهر می کنم :)) یه گات ندیده بود، همینم داره از دست میره!
    • author avatar
      چپ دست
      ۳۱ مرداد ۹۶، ۲۳:۲۴
      دیدمش بابا. فصل هفتش منظورمه :-)
  • X
    سه شنبه ۳۱ مرداد ۹۶ , ۲۳:۱۵
    یه سوال در حاشیه بپرسم ؟! برادر داری ؟!!!!!!!!!!
    • author avatar
      چپ دست
      ۳۱ مرداد ۹۶، ۲۳:۲۴
      اره. یه داداش یازده ساله دارم.
  • Alireza z.i
    سه شنبه ۳۱ مرداد ۹۶ , ۲۲:۲۲
    در وصف من نیز فرمودن !
    همدردیم ما.
  • tiara .n
    سه شنبه ۳۱ مرداد ۹۶ , ۲۱:۴۴
    فک کنم از فردا تا دوهفته اصلا پست نمیذاری😁
    در هر حال موفق باشی عزیزم
    • author avatar
      چپ دست
      ۳۱ مرداد ۹۶، ۲۳:۲۶
      اره واقعا ;-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

خنک آن قماربازی که بباخت آنچه بودش
بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

دنبال کنندگان بیانی