تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
بی قضاوت بخوانید..


مورد داریم رفته بیمارستان واسه ی زایمان، بعد ازونجایی که لباسای بیمارستان صورتین، لاک صورتی زده و شال صورتی با خودش برده که بعد عمل ست باشه. بعد الان دیده لباسای بیمارستان آبی هستن :-))))) اگه فکر میکنید الان کم اورده سخت در اشتباهید! چون انقدری با خودش لباس برده که بازم بتونه ست کنه :-))))))


عکساشو فرستادن که لباساشو پوشیده و منتظره تا دکتر بیاد و بره اتاق عمل. بعد من همش با خودم فکر میکنم ادم باید انقدری خوشگل باشه که حتی توی لباسای زشت بیمارستان هم خوشگل باشه. اخه تو چرا انقدر خوبی؟! 


من برم کارت ورود به جلسه بگیرم، :-)

چپ دست ۳۱ مرداد ۹۶ ، ۰۷:۳۴ ۱ ۱۵۳

نظرات (۱)

  • Je sus
    جمعه ۳ شهریور ۹۶ , ۱۵:۴۵
    اگه زن بودم و دست و بالم برا لباس خریدن باز بود مثل ایشون می شدم قطعا!
    • author avatar
      چپ دست
      ۳ شهریور ۹۶، ۱۵:۵۷
      :-))))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

خنک آن قماربازی که بباخت آنچه بودش
بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

دنبال کنندگان بیانی