تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
بی قضاوت بخوانید..


انصافا میشه به جای تلویزیون گلدون گذاشت! امروز تو خونه تنها بودم، لپتاپم نداشتم، شارژر هم نداشتم، گوشیمم خاموش شد. بعد اینکه واقعا هیچ کاری نبود که بشه انجام داد. بعد از خیلیییی سال تلویزیونو روشن کردم و واقعا حالمو بد کرد از بس هیچی نداشت. رسیور هم هیچی نداشت. یعنی مسئلم با صدا و سیمای ایران نیست فقط. بطور کلی فلسفه ی تلویزیونو درک نمیکنم..


گوشیم که همون اول روز خاموش شد. کتابمو هم نشد بخونم دیگه. کتاب امروزم تموم نشد..... :-(


باز من یه پست غیر روزانه نویسی نوشتم و داستان شد. خیلی واضح و صریح میگم: مذهبی بودن و متعصب بودن وقتی از یه حدی بگذره واسم تهوع آور میشه.. یعنی یه عده از ادما بقدری حالمو به هم میزنن، که بنظرم حتی لایق فحش هم نیستن..


یه چیزی هست که میخوامش و خیلی هم میخوامش. بعد از یه مدت سرگردونی الان میدونم که چی میخوام. پروسه ی خیلی خیلی طولانی مدتیه ولی انقدری واسم ارزش داره که حتی حاضر بشم به خاطرش قید کتاب خوندن هر روزه رو هم بزنم.. تا حالا چیزی بوده که بخوام و بهش نرسم؟! اره فقط در یه حالت بوده. اونم حالتی که به یه چیزی خیلی خیلی بهتر از خواستم رسیدم... بنظرم وقتی یه چیزی رو با همه ی قلبت بخوای (نه از سر اجبار و رقابت و حسادت و مصلحت) و همه تلاشتو هم بکنی بهش میرسی. اگه همه تلاشتو بکنی ولی بخاطر اجبار و رقابت و مصلحت، بازم احتمالش زیاده بهش برسی ولی وقتی بهش رسیدی، ته قلبت لذت و رضایتو حس نمی کنی..


واقعا واقعا خیلی چیزا هست که دلم میخواد بنویسم ولی حس میکنم وسط حوزه علمیه نشستم. همونقدر محدود و بسته و منزجر کننده. کلا انگار باید یه فکری به حال این وب کرد...


چپ دست ۱۵ شهریور ۹۶ ، ۰۱:۱۰ ۱۱ ۲۵۷

نظرات (۱۱)

  • معلوم الحال
    پنجشنبه ۱۶ شهریور ۹۶ , ۱۳:۲۱
    بازم نیروهای خودسر و دلواپس حمله کردن ؟ :))
    • author avatar
      چپ دست
      ۱۶ شهریور ۹۶، ۱۳:۲۹
      بله بله :-)
  • معلوم الحال
    چهارشنبه ۱۵ شهریور ۹۶ , ۲۳:۰۴
    باز چی شده؟  😓
    • author avatar
      چپ دست
      ۱۶ شهریور ۹۶، ۱۰:۵۲
      چرا باید چیزی شده باشه؟! :-)))))
  • Alireza z.i
    چهارشنبه ۱۵ شهریور ۹۶ , ۲۱:۲۶
    بله بله حق با شماست
    کار هر کسی از دید و منظر خودش درسته
    ولی نفهمیدم چرا با من مشکل دارین؟
    من که نگفتم کار شما یا فلان کس غلطه !
    • author avatar
      چپ دست
      ۱۵ شهریور ۹۶، ۲۲:۳۰
      من که شمارو نمیشناسم که باهاتون مشکل شخصی داشته باشم! 
      ولی کلا اونایی که میگن من کار درستو میکنم و من چقدر خوبم و ... درکشون برام سخته. و اصلا همچین دیدگاهایی رو قبول ندارم..
  • Iiiiiiii
    چهارشنبه ۱۵ شهریور ۹۶ , ۱۱:۱۲
    کامنت من نیومد یاخودتون تایید نکردین؟؟
    • author avatar
      چپ دست
      ۱۵ شهریور ۹۶، ۱۱:۱۵
      تایید کردم هرچی که بوده.
      مگه بیشتر از دو تا کامنت دادن بودید؟
  • Iiiiiiii
    چهارشنبه ۱۵ شهریور ۹۶ , ۰۸:۰۸
    بله قطعا اینجا چون وب شماست میتونید عقایدتون رو بگیدولی به نظرتون نباید باحفظ احترام باشه درمورد مثال هم مثلا اون پستی که راجع به کروبی نوشتید
    • author avatar
      چپ دست
      ۱۵ شهریور ۹۶، ۱۱:۱۴
      من بنظر خودم بی احترامی ای نکردم. حوزه علمیه فضاش بسته و محدود نیست؟! ;-)

      درمورد کروبی هم که من گفتم. طرفدار هیچ گروه و حزبی نیستم چون اصلا سیاست بنظرم غیر قابل اعتماده. ولی وقتی گفته میشه یه نفر یه جرمی کرده، خواسته ی زیادیه که محاکمه بشه؟؟؟!!!! محاکمه بشه، اصلا اعدامش کنن. هوم؟! من که نگفتم ازاد بشه.. نمی فهمم کجای این موضوع واسه شما ازار دهندست..
  • Dr. Nelii
    چهارشنبه ۱۵ شهریور ۹۶ , ۰۲:۱۹
    من برعکس اینا که میگی هستم:(
    اصلا طرز زندگی کردنم و رفتارم رو دوست ندارم،من همیشه کسایی که بدون نگرانی،عقابدشون رو بیان می کنن و اونجوری که دوست دارن رفتار می کنن رو تحسین می کنم.


    • author avatar
      چپ دست
      ۱۵ شهریور ۹۶، ۰۲:۳۸
      فقط خودتی که میتونی سبک زندگیتو تغییر بدی نلی جان..
  • Iiiiiiii
    چهارشنبه ۱۵ شهریور ۹۶ , ۰۱:۵۴
    سلام خوبین؟؟من دفعه اول کامنت میزارم من بایه سری عقایدتون مشکل دارم ولی هیچوقت تلاش نکردم بخوام کسی روقانع کنم لااقل تومحیط مجازی چون ب نظرم قانع کردن تومحیط مجازی خیلی خیلی سخته نه طرفتو میشناسی نه میدونی اصلا اومده که قانع بشه یانه نهایت بحث تومحیط مجازی همیشه اعصاب خوردیه دوطرف ادم گاها پدرومادرشم سخت میتونه قانع بکنه چه برسه به ادمی که نهایت شناختش یه ایدی یا پیج اینستا یا وبلاگه ازهرکدوم پستاتونم که حس کردم اعصابمو خورد کرده بانگاه گذرا ردشدم به بقیه هم توصیه میکنم همینکارو بکنن ولی یه چیزی بگم وقتی شما همی حوزه علمیه ای هارو بسته ومنزجر کننده میدونید وبراشون احترام قاءل نمیشین طرف مقابلم همین کارو میکنه وامثال شماروچه میدونم کافریاهرچی میدونه که جفتش اشتباهه هم شمامیتونید نظرتونا نسبت به حوزه علمیه بااحترام بگین هم اونا نسبت به شما بدون توهین ببخشید زیاد شد
    • author avatar
      چپ دست
      ۱۵ شهریور ۹۶، ۰۲:۱۵
      اولا اینجا وب منه و من اجازه دارم توی فضای شخصی خودم نظرمو بگم. لزومی به خودسانسوری نمی بینم! شما هم میتونید تو فضای شخصی خودتون هرچیزی که میخواید بگید. فقط مسئله اینه که مزاحمتی واسه ی هم ایجاد نکنیم. چون همونطوری که گفتید اینا عقاید منه نه شما! 
      نکته ی دوم هم اینه که من اینجا خاطرات روزانمو مینویسم و اولین باره که حرفی خارج از خاطرات شخصیم زدم. پس میشه لطفا یه مثال بزنید که تا حالا با کدوم یکی از عقاید من مشکل داشتید؟!! 
  • لیمو جیم
    چهارشنبه ۱۵ شهریور ۹۶ , ۰۱:۳۸
    من که دیگه نمیدونم چی بگم در برابرشون:| 
    • author avatar
      چپ دست
      ۱۵ شهریور ۹۶، ۰۱:۴۶
      والا بخدا..
  • خانم انار
    چهارشنبه ۱۵ شهریور ۹۶ , ۰۱:۲۴
    مشکل از وب من و تو نیست! مشکل از جانماز آب کش هایی هست که معلوم نیست به کدوم دلیل و مصلحت و استفاده ای که دارن وظیفه پیدا می کنن که بیان اینجا ادای به قول خودشون آدم ها رو برای ما شیطان ها در بیارن!:)
    • author avatar
      چپ دست
      ۱۵ شهریور ۹۶، ۰۱:۳۳
      بابا من که هیچ وقت روزانه نویس نبودم از دست یه عده به روزانه نویسی و خزعبل نویسی رو آوردم. بعد حتی اینجا هم یه چیزی واسه حرف مفت زدن پیدا می کنن. جل الخالق!
      خدایا ما رو از شر به اصطلاح مسلمانانت حفظ کن!
  • Alireza z.i
    چهارشنبه ۱۵ شهریور ۹۶ , ۰۱:۱۸
    آدم نباید خییییییلییییییی مذهبی و حزب الهی باشه نه خیلییییی اونجورییییییی و اونور آبی !
    بلکه باید متعادل باشه ، مثل خودم ، هم نماز میخونم هم هزاداری میکنم واسه ائمه ، هم آهنگ گوش میکنم هم میرقصم و هزار تا کار دیگه...
    ( عجب قافیه ای درست کرد با کلمه ائمه و دیگه :) )
    موافقین ؟
    • author avatar
      چپ دست
      ۱۵ شهریور ۹۶، ۰۱:۲۴
      دقیقا مشکل من با امثال شماست که بنظرتون کار خودتون درسته، کار بقیه غلط. کار هر کسی از نظر خودش درسته. مهم اینه که اعتقاد ادم واسه زندگی شخصی بقیه مزاحمتی ایجاد نکنه..
  • سالاد فصل
    چهارشنبه ۱۵ شهریور ۹۶ , ۰۱:۱۸
    خیلیییی ریسکه در مورد دین ،مذهب و سیاست نوشت،چون یه سریا هستن هیچ درکی از(وبلاگ شخصی)ندارن.نمیدونن که تو ازادی که عقیده ات رو ازادانه بیان کنی(البته با لحن و ادبیات درست)..کاش بیان به جای امکان فالو کردن ،بلاک کردن رو به امکاناتش اضافه میکرد..
    • author avatar
      چپ دست
      ۱۵ شهریور ۹۶، ۰۱:۲۳
      دقیقا ملت هیچ درکی از شخصی بودن یه وب ندارن. و اینکه به زووور هم میخوان اعتقاداتشونو تو حلق دیگران فرو کنن. 
      اره کاش هم بلاک میداشت و هم این امکان مسخره ی خاموش دنبال کردنو نمیداشت..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

خنک آن قماربازی که بباخت آنچه بودش
بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

دنبال کنندگان بیانی