تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
بی قضاوت بخوانید..


سال اول جوابای کنکور 18 شهریور اومد. قرار بود 17 ام بیاد ولی 18 ام اومد و واقعا دلم نمیخواد اتفاقات و ادما و ملاقاتای اون روز 17 ام رو یاداوری کنم. سال دوم هم 17 ام اومد..

انصافا اون کنکور کذایی 93 خیلی کنکور بدی بود. نه فقط واسه ی من، حتی واسه اونایی که قبول شدن. یه جوری شد که طرف با رتبه ی 400 دندون لرستان اورد!!!! یا یکی دیگه با 900 فیزیوتراپی قبول شد اونم نه اصفهان! (منطقه 2 رو میگم) یعنی جدا از سخت شدن ناگهانی آزمون نسبت به سالای قبلش، ظرفیتا هم به طرز عجیب و غریبی کم بودن.. 

حیفم میاد از یک سال عمری که پای کنکور گذاشتم، یک سال زمان کمی نیست واقعا.. گاهی میگم کاش همون سال دارو اورده بودم، حالا هرجا..

چپ دست ۱۸ شهریور ۹۶ ، ۱۲:۰۳ ۸ ۲۶۱

نظرات (۸)

  • معلوم الحال
    شنبه ۱۸ شهریور ۹۶ , ۱۶:۵۱
    فحش دادی ( ؛-) ) ؟؟؟ :-))))
    چون میدونم راهتو پیدا میکنی گفتم. تلافی اون مواقعی که ناامید بودم و امیدوارم کردی 
    • author avatar
      چپ دست
      ۱۸ شهریور ۹۶، ۱۶:۵۲
      من تورو امیدوار کردم؟؟!! جدی؟ دمم گرم بابا :-)))) یادم نمیاد کی بوده..
  • معلوم الحال
    شنبه ۱۸ شهریور ۹۶ , ۱۶:۲۳
    گرفتن امتیاز داروخانه به این آسونیام نیست :)) 
    بیخیال اشباعی بازار.  کارت خوب باشه مشتریای خودتو داری. اصن من خودم قول میدم بیام پیشت هر ٢٧ تا دندونمو بکشی د: دندون عقلم که کار تو نیست دیگه! 
    • author avatar
      چپ دست
      ۱۸ شهریور ۹۶، ۱۶:۳۴
      میدونم شرایطشو و چون میدونم اینو میگم. مطب هم نمیشه زد..
      بگذر از خیر کنکور و انتخاب رشته معلوم ;-)
      من همیشه یه جوری راه خودمو پیدا میکنم. دغدغه ی کار و مشتری ندارم خیلی..
  • ___ سلوچ
    شنبه ۱۸ شهریور ۹۶ , ۱۵:۵۴
    فکر نکنم قدم اول باشه نه اصلا
    ولی خب تلاش راه های دیگه ای هم به غیر از درس داره یا داشت واسه من یکی حداقل
    • author avatar
      چپ دست
      ۱۸ شهریور ۹۶، ۱۶:۳۳
      نه لزوما قدم اول نیست و لزوما واسه همه هم لازم نیست..
      واسه کسی توی موقعیت من مثلا، لازم بود..
  • معلوم الحال
    شنبه ۱۸ شهریور ۹۶ , ۱۴:۵۱
    کاملا حرفت رو قبول دارم. نه استرسای پزشکی رو داره، نه فشارای گردن و دست دندون :)) میشینی پشت دخل استامینوفن و بروفن و چسب زخم میدی به خلق خدا 


    (حالا از شوخی های بی نوردم بگذریم اونم باز سختیای خودشو داره. شماهم با همین فرمون رشتتو ادامه بده. خوبه.) 
    • author avatar
      چپ دست
      ۱۸ شهریور ۹۶، ۱۵:۰۸
      هیچ شغل و کار و رشته ای نیست که سخت نباشه :-)
      اون خوبیش اینه که ظرفیت پذیرشش توی دانشگاه خیلیییی کمه. و چندسال دیگه مثل دندون و پزشکی اشباع نمیشه..
  • tiara .n
    شنبه ۱۸ شهریور ۹۶ , ۱۴:۳۸
    انتخاب رشته خیلی برای من چالشی بود خودت که میدونی.خب دروغه اگه بگم من عشق پزشکی و دندون بودم اگه میخواستم برم دنبال علاقم که میرفتم ریاضی و بعدش عمران یا معماری.ولی نمیخواستم رشته ای رو برم که نه به درسای اصلی دوران تحصیلش علاقه دارم نه به شغل بعد اون.میدونم که شرایط خیلی خوبی داره ولی ترجیح دادم برم رشته ای که هم نسبتا عاقلانس هم اینکه حداقل ازش بدم نمیاد.امیدوارم پشیمون نشم...
    • author avatar
      چپ دست
      ۱۸ شهریور ۹۶، ۱۴:۳۹
      میدونم چی میگی.. منم مثل تو فکر میکردم. ولی ادم وقتی واردش میشه نظراتش خیلی تغییر میکنه..
  • معلوم الحال
    شنبه ۱۸ شهریور ۹۶ , ۱۳:۵۶
    یه سوال 
    تو که همیشه میگفتی اگه برگردی موقع انتخاب رشته بازم دندون و بازم همین شهرو انتخاب میکردی. شمارا چه شده؟  :)) چرا به پوچی رسیدی آخه. 
    • author avatar
      چپ دست
      ۱۸ شهریور ۹۶، ۱۴:۱۸
      نه نه. به پوچی نرسیدم. ولی میگم برخلاف تصورم دارو هم خیلی رشته ی خوبیه.سال اول دارو قبول شدن خیلی بهتر از سال دوم و دندونه..
      الان باشه اولویتم فقط میشه شهر خودم. نه رشته. نمیرم اون سر دنیا که دندون بخونم اونم وقتی مثلا میتونم همینجا دارو بخونم..
      شیش سال درس میخونی و تمام. نه دغدغه ای،نه استرسی، نه فرسایشی. میشینی تو خونت،داروخانت درامد خودشو داره.
      من وقت انتخاب رشته یه متخصص چشم دیدم که دکتر خودمه. میگفت اگه برگردم فقط میرم دارو میخونم.
  • tiara .n
    شنبه ۱۸ شهریور ۹۶ , ۱۲:۵۱
    من سال پیش داروی شهرای کوچیکو میاوردم ولی با این حال اصلا پشیمون نیستم.فقط امیدوارم شاهکار سال93امسال دیگه تکرار نشه.اینا هم که دیگه مسخرشو درآوردن خیلی  گیجم که چی میشه تهش...
    • author avatar
      چپ دست
      ۱۸ شهریور ۹۶، ۱۲:۵۹
      نه بابا. امسال ده هزارتا دندون و پزشکی و دارو میگیرن..
      اتفافا بنظر من دارو خیلی خیلی رشته ی خوبیه. اینو الان می فهمم. قبل دانشگاه ادم اینو درک نمیکنه، فکر میکنه هرچقدر رشته ی سخت تری رو انتخاب کنه کار شاق تری کرده ولی اشتباهه بنظرم. الان اگه بخوام انتخاب رشته کنم، قطعا دارو جز اولویتامه..
  • ___ سلوچ
    شنبه ۱۸ شهریور ۹۶ , ۱۲:۴۶
    چقدر غریب شدن بچه های پیش دانشگاهی
    تلاش ملت واسه کنکور قبول شدن شاید نود درصد کاذب باشه
    اهداف گم شدن
    من اگه برمیگشتم کنکور نمیدادم اصن...
    • author avatar
      چپ دست
      ۱۸ شهریور ۹۶، ۱۲:۴۹
      بالاخره ادم باید یه تلاشی واسه زندگیش بکنه دیگه. کنکور هم قدم اولشه..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

خنک آن قماربازی که بباخت آنچه بودش
بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

دنبال کنندگان بیانی