تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
بی قضاوت بخوانید..


داشتم فیلم eternal sunshine of the spotless mind رو میدیدم. بعد به این فکر کردم که کدوم خاطرات هستن که عذابم میدن.. فالوش نمیکنم ولی پیجش پابلیکه. نمیدونم چی شد که پیجشو باز کردم. تو پیجش چی بود؟! برنامه های تلویزیونی ای که باهاش مصاحبه کردن، تیکه روزنامه هایی که مصاحبه هاش توش چاپ شده. دکتر فلانی.. کارشناس فلان.. وزارت خونه فلان.. 
تو کامنتاش دیدم مامانش اومده بود قربون صدقه ی پسر موفقش رفته بود. دلم میخواست برم دایرکتش و هر انچیزی که لایق همچین مادریه بهش بگم. بگم که بچش یه حروم زاده ی آشغاله که مصداق بارز انواع و اقسام بیماری های روانی و جنسیه. یه سادیسمیه عوضی که هیچکس و هیچ چیز از شرش در امان نبوده. کسی که همه ی افتخار و ادعاش به مرررررد بودنشه و ..............!!! بی شرف ترین و پست ترین ادمی که تو زندگیم دیدم.. یکی که سالهاست کابوسش دست از سرم بر نمیداره. دلم میخواد عق بزنم و همه ی کابوسای زندگیمو بالا بیارم.. راسته که هرچی ادمو نکشه، حتما قوی ترش میکنه..

+تو فکر یه تغییراتی هستم واسه ی اینجا :-)
چپ دست ۲۱ شهریور ۹۶ ، ۲۱:۴۳ ۶ ۳۱۷

نظرات (۶)

  • .....
    جمعه ۲۴ شهریور ۹۶ , ۱۶:۲۱
    هر مادری قبل اینکه فکر بچه ها مردم باشه فکر بچه خودشه 
    حالا هرچقدر هم بچش مریض و روانی باشه
    البته به استثنا مادر من :دی 
    پیشنهاد میکنم تا قبل اینکه نکشتتون از ذهنتون بیرونش کنید 
    نکه شما ضعیف باشید ولی یه غده به مرور خودشو نشون میده  
    • author avatar
      چپ دست
      ۲۴ شهریور ۹۶، ۱۸:۴۰
      اره خب. تازه هیچ مادری هم از خرابکاریای بچش خبر نداره..
  • سالاد فصل
    سه شنبه ۲۱ شهریور ۹۶ , ۲۲:۴۷
    اخه در جواب معلوم که گفت باز میخواد بره گفتی خوب منو میشناسی..
    • author avatar
      چپ دست
      ۲۱ شهریور ۹۶، ۲۲:۵۳
      گرفتم چرا گفتی.. من تکلیفم با خودم معلوم نیست که میخوام برم یا بمونم ;-)
  • سالاد فصل
    سه شنبه ۲۱ شهریور ۹۶ , ۲۲:۳۹
    عه چپ دست:((((((
    اگر خواستی ادرست رو ب منم بده..
    • author avatar
      چپ دست
      ۲۱ شهریور ۹۶، ۲۲:۴۰
      :-))))))))) هستم بابا.
  • معلوم الحال
    سه شنبه ۲۱ شهریور ۹۶ , ۲۲:۱۲
    نرو سمیه .. نه ثریا .. ببخشید پریا! :))))
    حالا اگه راست راستکی میخوای بری قالبتو بده من بعدبرو (آیکون خنده شیطانی)
    • author avatar
      چپ دست
      ۲۱ شهریور ۹۶، ۲۲:۱۳
      :-))))))))))
      این دفعه برم بگم پوریا قالب جدید میخوام، بلاکم می کنه :-))))
  • سالاد فصل
    سه شنبه ۲۱ شهریور ۹۶ , ۲۲:۰۲
    تغییرات دوس[چقدر لوس]
    • author avatar
      چپ دست
      ۲۱ شهریور ۹۶، ۲۲:۰۳
      چندان تغییرات جذابی نیستااااا :-)))))
  • معلوم الحال
    سه شنبه ۲۱ شهریور ۹۶ , ۲۱:۵۴
    یاابالفضل .. باز میخواد بره! :(((
    • author avatar
      چپ دست
      ۲۱ شهریور ۹۶، ۲۲:۰۳
      خوشم میاد خوب منو میشناسی :-)))))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

خنک آن قماربازی که بباخت آنچه بودش
بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

دنبال کنندگان بیانی