تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
بی قضاوت بخوانید..


این حجم از محکم بودن و بی احساس بودن واقعا گاهی خودمو هم می ترسونه.  وقتی یهو یه چیزایی پیش میاد که هرگز تصورشو هم نمی کردم و خب آثار خیلی خیلی بدی توی زندگیم خواهد داشت.. وقتی نه حتی یه قطره اشک می ریزم نه حتی یه ناراحتی عمیق.. هیچی. فقط به این فکر می کنم که ممکنه واسه هر کسی پیش بیاد و مگه من به جز پذیرش شرایط پیش اومده کار دیگه ای از دستم برمیاد؟! تنها اثری که روم گذاشته همین معده درد عصبیه که دو روزه با هیچ قرصی لحظه ای آروم نگرفته.. لعنتی، بعضی وقتا آدم فقط از درون تخریب میشه.. 


میدونی، حس میکنم زندگی انقدری فشار وارد می کنه تا بالاخره یه جایی در مقابلش کم بیاری و بشکنی.. از این محکم بودنه می ترسم چون می ترسم که یهو یه روز یه ضربه ی کاری بهم بزنه..

چپ دست ۰۸ تیر ۹۶ ، ۰۸:۴۰ ۴ ۲۱۳

نظرات (۴)

  • Je sus
    جمعه ۹ تیر ۹۶ , ۱۱:۴۸
    مطمئنی ؟!
    از دورتر به خودت نگاه کن.
  • x
    جمعه ۹ تیر ۹۶ , ۰۰:۰۶
    خوب‌ببین یه جورایی پارادوکس شد حرفات تو ذهن من
    ‌اگر کلا موضوعی برات مهم نباشه که تنها تو ریلکس بودن ظاهرت معلوم نمیشه و در کنارش هیچ نماد داخلی (مثل بالارفتن فشار خون ٬ ریزش مو٬ معده درد و ... ) هم نخواهد داشت !
    ‌ولی مساله ای که هست اینه که ادم هایی که تو اکثر مواقع با ریلکسی و منطقیت با مشکلات از دید دیگران وحشتناک کنار میان ٬ کم کم به این مدل واکنش دادن عادت می کنن ٬ این مدل ادم ها اگر فقط پنج سال یکبار هم دچار استرس بشن ٬ چون طبق عا ت ریلکسیشون نمیتونن مشکل رو به شکل دیگران بروز بدن ٬ تو خودشون میریزن و خیلی سنگین درد یه جور دیگه (مثل همون مشکلاتی که از دید دیگران پنهانه مثل معده درد) نشون میده ‌ .

    ‌من همیشه میگم : تو سن ۴۹ سالگی سکته می کنن و کارم یه سره میشه :)))))
    • author avatar
      چپ دست
      ۱۰ تیر ۹۶، ۱۸:۴۶
      نه نه. مورد دومی منظورم بود ولی طبق معمول تو خیلی بهتر بیانش کردی..
  • Je sus
    پنجشنبه ۸ تیر ۹۶ , ۲۲:۳۰
    اگه جلوی طبیعت دنیا بایستی بالاخره یه جایی می زنه بیرون.
    پس راحت باش و گاردهات رو بیار پایین.
    از نظر من و با این شناخت محدودم ازت تو یک دختر با احساس و در عین حال معقول و پخته هستی. این خیلی خوبه ولی خب بعضی وقت ها سخت می شه تعادل رو بینشون برقرار کرد.
    • author avatar
      چپ دست
      ۸ تیر ۹۶، ۲۲:۵۰
      نه نه. این چیزیه که تلاشی واسش نمی کنم. هیچ گاردی هم ندارم. انگار یه جور بیخیالی ذاتیه..
  • هوپ ...
    پنجشنبه ۸ تیر ۹۶ , ۱۰:۳۳
    ای بابا. تو هم که استرس و عصبی شدن میزنه به معده ات!! معده ی خالی پلاس استرس مساوی درد واسه من!
    • author avatar
      چپ دست
      ۸ تیر ۹۶، ۲۰:۴۹
      اخ اخ دقیقا..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

خنک آن قماربازی که بباخت آنچه بودش
بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

دنبال کنندگان بیانی