تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
بی قضاوت بخوانید..


همیشه از توجیه کردن متنفر بودم. ازینکه اشتباهات خودمو گردن دیگران و عوامل محیطی بندازم. خب میدونی، اینکه استاد 67 نفرو انداخته، اینکه من با 9.5 افتادم، اینکه حتی در حد ثانیه ای فرصت حرف زدن نداد و و نمره هارو ثبت نهایی کرد و ما رو از دفترش انداخت بیرون، اینکه میگه معرفی به استاد نمیدم، اینکه میگه دیگه هم درسو ارائه نمیدم، اینکه گروه نمیذاره کارمون با یه استاد دیگه راه بیفته، اینکه توی دانشکده پزشکی تا میگی دندون میندازنت بیرون، اینکه دانشکده خودمون از رئیس و معاون گرفته تا کارمندای آموزش حقو به ما میدن ولی میگن کاری از دستشون برنمیاد، اینکه من اون کتاب لعنتی رو سه بار خونده بودم و ... هیچکدوم باعث نمیشه اشکال کار کسی یا چیزی جز خودم باشه. ایراد از منه که الان باید یکسال توی خونه بشینم و علوم پایه نمی تونم بدم.
کلی ادعام میشد که تا حالا چیزی نیفتادم یا همش فکر میکردم فلانیا انقدر درس افتاده دارن که به علوم پایه نمیرسن، حالا اونی که باید بمونه منم نه اونا! چون اونا گیر یه استاد زبون نفهم نیفتادن..
واقعا نمیدونم چرا گذاشتم همه چی به این نقطه برسه...... اون گروه روتیشنی که این همه بخاطرش دعوا کردیم و الان من جایی توش ندارم...

میگذره به هر حال شاید خیلی سخت، ولی میگذره. این چیزیه که الان پیش اومده و واقعا هیچ کاری از من برنمیاد. فقط میتونم بپذیرمش و باهاش کنار بیام..





چپ دست ۱۰ تیر ۹۶ ، ۱۸:۵۹ ۱۴ ۲۵۶

نظرات (۱۴)

  • ___ سلوچ
    چهارشنبه ۲۵ مرداد ۹۶ , ۲۳:۰۴
    آخرین باری که نگا کردم بیس و پنجتا بودم شاید الان بیشترم شده باشن :/
    • author avatar
      چپ دست
      ۲۵ مرداد ۹۶، ۲۳:۱۰
      :-))))))
      البته خب حق هم دارید چون اگه پاس نکنید هم چندان مشکلی پیش نمیاد. ولی ما اگه یه واحد هم بیفتیم کل برناممون به هم میخوره. مثلا الان اگه من این درسم پاس نشه، باید یه سال بیکار تو خونه بشینم :|
  • ___ سلوچ
    چهارشنبه ۲۵ مرداد ۹۶ , ۲۲:۳۴
    25 واحد افتادم
    :/
    • author avatar
      چپ دست
      ۲۵ مرداد ۹۶، ۲۳:۰۰
      25 واحد؟؟ جدی؟؟؟
  • مژگان
    يكشنبه ۱۱ تیر ۹۶ , ۱۵:۱۷
    سلام...
    واسه استاد دعا کن ک خوب شه...
    امیدوارم حال دلت آروم شه...
    • author avatar
      چپ دست
      ۱۱ تیر ۹۶، ۱۹:۰۶
      سلام.
      استاد :-)))))
      مرسی عزیزم. امیدوارم تموم شه این دردسرا..
  • سُر. واو. شین
    يكشنبه ۱۱ تیر ۹۶ , ۰۱:۴۴
    ترم تابستونه توی دانشگاه دیگه‌ای نمیتونی بگیری؟
    • author avatar
      چپ دست
      ۱۱ تیر ۹۶، ۰۸:۰۴
      میشه. خودم نمی تونم..
  • Je sus
    يكشنبه ۱۱ تیر ۹۶ , ۰۱:۳۳
    من اینجور مواقع که واقعا کاری از دستم برنمی اومده رو زیاد ناراحت نمی شم. تو هم نسبت به این جبر خودت رو اذیت نکن.
  • x
    يكشنبه ۱۱ تیر ۹۶ , ۰۰:۵۲
    میتونم بپرسم چه درسی بوده ؟
    • author avatar
      چپ دست
      ۱۱ تیر ۹۶، ۰۰:۵۳
      نوروفیزیولوژی
  • life around me
    يكشنبه ۱۱ تیر ۹۶ , ۰۰:۰۵
    یعنی67نفر آدم کاری ازتون بر نمیاد?
    بابا بخدا جا داره دانشکده رو تهدید به آتش سوزی کنین!!!!

    • author avatar
      چپ دست
      ۱۱ تیر ۹۶، ۰۰:۲۹
      هرکاری میشده کردیم. این استاده هم سیستم هرسالش همینه و هیشکی از پسش برنمیاد. جالبه که درسو به استاد دیگه ای هم نمیدن :|
  • x
    شنبه ۱۰ تیر ۹۶ , ۲۳:۴۶
    حقیقت اینه که من با خوندن این پست بیشتر نگران استاد شدم !!! فکز کردن بهش خیلی سخته ولی این یکسال بالاخره میگذره و تو هم ادمی نیستی که بیکار بشینی و هزارتا کار مفید انجام میدی تو این زمان . 
    ‌ولی این نگرانی که گفتم برای استاد هست  که مشکل حادش با ده تا ازین یکسال موندن ها هم برطرف نمیشه :||||
    • author avatar
      چپ دست
      ۱۱ تیر ۹۶، ۰۰:۳۰
      مشکلش از حاد هم خیلی خیلی اساسی تره..
  • معلوم الحال
    شنبه ۱۰ تیر ۹۶ , ۲۲:۱۸
    نگران نباش پریا :) امیدوارم همه چی درست بشه.
    تمام ناراحتی های این روزهای من هم از همین بود. فرانسه 60% کلاس رو انداخت با 4 و 5 و 6 تا 9 و خیلیا هم روی مرز 10 :| (چون دخترا کلاسش رو جدی نمیگرفتن!). به منی که فرانسه یک و دو 19.5 و 20 شده بودم داد 14 !!! نمرات رو هم بلافاصله ثبت نهایی کرد. گند زد به معدلم و همه آمال و آرزوهام. از اوج منو کشوند به خفت و خواری :-/ نفهمیدم چرا این ترم همه استادامون یهو dog شدن و بلافاصله نمرات رو ثبت نهایی کردن. بچه هامون اعتراض کردن کسایی که افتاده بودن رو با فشار دانشکده 10 کرد اما به بقیه هیج کمکی نکرد. شما هم صحبت کنید شاید بشه (که مطمئنا میشه) کاری کرد. حیفه که تا اسفند عقب بمونی اونم بخاطر عقده ای بازی یه استاد.

    + این ترم من پی بردم که "تحصیلات به هیچ وجه نشون دهنده فهم و شعور نیست!" فکر کنم تو هم الان باهام هم عقیده شده باشی ;-)

    از صمیم قلب آرزو دارم که مشکلت حل بشه و بتونی علوم پایه رو پشت سر بزاری
    • author avatar
      چپ دست
      ۱۰ تیر ۹۶، ۲۲:۲۹
      بیخیال معلوم :-)
  • Dr. Nelii
    شنبه ۱۰ تیر ۹۶ , ۲۲:۱۱
    وای،چه موقعیت بدی:/
    اون استاد خونش حلاله اصا
  • لیمو جیم
    شنبه ۱۰ تیر ۹۶ , ۲۱:۰۲
    من واقعا متاسف شدم:/ 
  • هوپ ...
    شنبه ۱۰ تیر ۹۶ , ۲۰:۴۶
    ولی من دوباره میگم پریا که نگران نباش درست میشه، امکان نداره این تعداد دانشجو رو پشت علوم پایه نگه دارن! اگه دانشگاه آزاد بود یه چیزی ولی دولتی فقط میخواد این حجم زیاد دانشجو رو بفرسته برن بالا از دستشون خلاص بشه!
    • author avatar
      چپ دست
      ۱۰ تیر ۹۶، ۲۰:۵۷
      دانشکده دندون همینو میگه ولی پزشکی زیر بار نمیره.
  • مه‍ شید
    شنبه ۱۰ تیر ۹۶ , ۱۹:۵۰
    بنظرم تنها قسمت تقصیرت اونجایی بود که بقیه رو منع کردی باقیش چیزی جز خصومت یک عده خود استاد پندار نیست :) خب بنظرم این یکسال رو نشین خونه. کلی کار میتونی درکنار درس خوندن یاد بگیری. 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

خنک آن قماربازی که بباخت آنچه بودش
بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

دنبال کنندگان بیانی