تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
بی قضاوت بخوانید..


احتمالا هر کسی وب کتاب منو ببینه با خودش میگه با این وضعیتی که هر روز یه کتاب جدید داره به وب اضافه میشه، این دختر از صبح تا شب داره کتاب میخونه :-)))) ولی خب واقعا اینطوری نیست. فقط یکی دو ساعت اونم آخر شبا. دلیلشم اینه که به مرور زمان سرعت خوندنم فراتر از حد تصور بالا رفته. حتی توی درس خوندن.. خوندن واسه ی علوم پایه رو شروع کردم و روند خوندن هم خوب پیش میره ولی بزرگترین مشکل اینه که میدونم هر چقدر هم که خوب بخونم، بزودی همشو یادم میره. تصمیم داشتم که خلاصه بردارم ولی خلاصه نوشتن چند برابر خوندن زمان می بره و من عملا باید همه چیزو دوباره بنویسم. واقعا نمی دونم چیکار باید بکنم. لطفا اگه راه حلی سراغ دارید حتما بگید..

درسته که خیلی بابت این درسا غر میزنم، ولی خودم هم اینو میدونم که اگه همین درسا نبودن چقدر زندگیم یکنواخت و تکراری می شد. بعد این همه سال که بیشترین کاری که انجام دادم درس خوندن بوده، به طرز احمقانه ای دوسش دارم. 


چپ دست ۱۷ تیر ۹۶ ، ۱۸:۴۵ ۵ ۲۳۶

نظرات (۵)

  • ___ سلوچ
    چهارشنبه ۲۵ مرداد ۹۶ , ۲۲:۴۲
    سرعت خوندن برای کتابهایی که خوشت نمیاد بالاس یا نه واسه اونایی که دوسشونم. داری سریع میخونی؟
    • author avatar
      چپ دست
      ۲۵ مرداد ۹۶، ۲۲:۵۷
      اونایی که دوسشون دارم سریعتر پیش میرن.
  • رخساره
    يكشنبه ۱۸ تیر ۹۶ , ۰۸:۳۳
    نه راه حلی نداره بدبخت شدی... تااخر عمرت باید بنویسی... فاجعش وقتی دیده میشه که دستیاری بخوای امتحان بدی
    • author avatar
      چپ دست
      ۱۸ تیر ۹۶، ۰۹:۲۴
      خیلی ممنون واقعا از امیدواری ای که میدی :-)))))))
  • هلیکس بانو
    يكشنبه ۱۸ تیر ۹۶ , ۰۰:۱۹
    اون سه ثانیه سرانه مطالعه ایرانیا که دو ثانیه ش مال توعه به تنهایی
    این که هیچی
    برای خلاصه نویسی هم من اینجوری بودم: نیم ساعت میخوندم، پنج دیقه استراحت میکردم، بعد توی یه ربع هرچی یادم مونده بود رو می نوشتم
    هرچی یادم نمی موند رو از اول میخوندم
    چیزی از دستم در نمی رفت اینجوری
    وقت گیر هست ولی خوبه
    • author avatar
      چپ دست
      ۱۸ تیر ۹۶، ۰۹:۲۵
      لعنت به این درسای ما که همش اسم و جزئیاته. جزئی تر از اونیه که بشه اینطوری خلاصش کرد :-(
  • هوپ ...
    شنبه ۱۷ تیر ۹۶ , ۲۲:۰۱
    من خلاصه نویسی کردم درسای مختلف رو توی یه سررسید و روز آخر خوندم خیلی خوب بود. 
    خلاصه نویسیم زیاد وقتمو نگرفت چون نکات فرار و خیلی مهم رو فقط نوشته بودم.
    • author avatar
      چپ دست
      ۱۷ تیر ۹۶، ۲۲:۳۲
      مرسی عزیزم :-)
  • مه‍ شید
    شنبه ۱۷ تیر ۹۶ , ۱۹:۲۶
    یه خلاصه‌ای از محتوا رو موقع مرور بخون ضبط کن. هروقت دوباره بشنویش یادت میاد
    • author avatar
      چپ دست
      ۱۷ تیر ۹۶، ۱۹:۴۲
      عجب ایده ی جذابی..
      فقط نمیدونم واسه این همه جزئیات جواب میده یا نه.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

خنک آن قماربازی که بباخت آنچه بودش
بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

دنبال کنندگان بیانی