تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
بی قضاوت بخوانید..


یه اتفاق جالب افتاده. پرشین بلاگ هم ترکیده. بعد یه سری از مطالب گذشته رو برگردونده واسه کابرا. دوسال پیش من یه وب توی پرشین بلاگ داشتم که حذفش کرده بودم. الان دیدم وبم برگشته! آرشیوی که اطلاعاتش برگشته مربوط به شهریور 94. استرس قبل اعلام نتایج و خبر قبولیم و اماده شدن و خریدام واسه دانشگاه. دیدن اون اسما، اون خاطرات و ... حس خیلی خوبی داشت. پشیمونم چرا هیچ وقت یه جا بند نشدم و چرا هیچ وقت آرشیومو نگه نداشتم. با دیدن نوشته های خودم فقط این اومد تو ذهنم: وای خدا چقدر نسبت به اون موقع بزرگ شدم :-))))) اصن مدل نوشتن و همه چی بنظرم بچگانه اومد. البته شیش ماه دیگه هم همین نظرو درمورد الانم خواهم داشت قطعا. به این فکر کردم که روزانه نویسی هم عالمی داره. دوست دارم سیر تغییرات خودمو ثبت کنم. 

چپ دست ۰۲ مرداد ۹۶ ، ۱۷:۴۷ ۸ ۲۶۱

نظرات (۸)

  • هوپ ...
    سه شنبه ۳ مرداد ۹۶ , ۰۰:۲۶
    من هم شوکه شدم دیدم برگشته. کلا حذفش کردم.
    • author avatar
      چپ دست
      ۳ مرداد ۹۶، ۱۱:۵۵
      حیفه بابا :-)))
  • tiara .n
    سه شنبه ۳ مرداد ۹۶ , ۰۰:۱۰
    آرشیو اون موقعمو که یا پاک کردم یا بلاگفا به فنا داد.دلی تغییراتو کاملا میشه حس کرد.نوشته های اون موقعت یادمه:))تو هم واقعا بزرگتر شدی.سیر جالبیه کلا.
    راستی من همون توتو ام فقط اسم و آدرسم عوض شده:))
    • author avatar
      چپ دست
      ۳ مرداد ۹۶، ۱۱:۴۶
      یه لحظه شوکه شدم. گفتم خدایا این کیه که توی بیانه ومی‌کنم منو ازون موقع میشناسه!!
  • معلوم الحال
    دوشنبه ۲ مرداد ۹۶ , ۲۳:۳۶
    نگووو :| چرت و پرت کجا بود؟ :) همشون رو باید باآب طلا نوشت
    کلی گفتم :دی دزدی کردم ازت راضی باش! 
    • author avatar
      چپ دست
      ۳ مرداد ۹۶، ۱۱:۴۴
      برو خودتو دست بنداز :-))))
  • هیزل گریس
    دوشنبه ۲ مرداد ۹۶ , ۱۹:۵۳
    اخ ک چقدر از تکرار شدن حادثه بلاگفا(!) میترسم!
    • author avatar
      چپ دست
      ۲ مرداد ۹۶، ۲۰:۴۲
      منم همینطور. میترسم ارشیو کتابام به فنا بره..
  • لیمو جیم
    دوشنبه ۲ مرداد ۹۶ , ۱۸:۳۳
    حداقل اینجا که این امکانات رو داره پیش نویسشون کن واسه خودت:) نه حذف 
    • author avatar
      چپ دست
      ۲ مرداد ۹۶، ۱۹:۲۷
      حتما :-)
  • الـ ـی
    دوشنبه ۲ مرداد ۹۶ , ۱۸:۱۸
    منم داشتم. دقیقا برا سال ۹۴ و اتفاقات کنکور بود. حذفش کرده بودم و الان دیدم برگشته! دیگه حذفش نمیکنم :)
    • author avatar
      چپ دست
      ۲ مرداد ۹۶، ۱۹:۲۷
      منم همینطور :-)
  • معلوم الحال
    دوشنبه ۲ مرداد ۹۶ , ۱۸:۰۷
    واقعا چرا آرشیوت رو نگه نمی داری؟ :)
    حالا خودت نمیخوای یکی مثل من دنبال یه مطلبی میگرده که بخواد ازت بدزده پیداش نمیکنه :دی
    • author avatar
      چپ دست
      ۲ مرداد ۹۶، ۱۸:۱۱
      اخه چرت و پرتای من که به درد کسی نمیخوره. ارشیومو از یه سال پیش دارم. چی میخوای دقیقا؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

خنک آن قماربازی که بباخت آنچه بودش
بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

دنبال کنندگان بیانی