تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
بی قضاوت بخوانید..


مامانم همیشه عاشق گل و گیاه و نگهداریشونه. چند وقت پیش هم یکی از این گل های آپارتمانی خیلی خوشگل گرفته بود. بعد هر روز میشینه واسه گلش حرفای خوب میزنه، واسش آهنگ میذاره و اینا :-)

الان چند روزه گله یه خورده پژمرده و اینا شده. شاخه هاش به سمت پایین متمایل شده مثلا. بعد همش میگفت تقصیر شماست گلم خراب شده. از بس انرژی منفی هستید، از بس که نمیاید آهنگ بذاریم و یکم برقصیم، گل من افسرده شده. در کمال ناباوری الان رفته پیش دکتر گلش! و اونم بهش گفته که از بس به این گل استرس وارد کردید این شکلی شده!!! واسه اینه که همش نگاش میکنی و میگی وای خراب شد و اینا! الانم باید احیاش کنیم :|||||

یعنی میخوام بگم نقش ما تو خونه در حد گل و گیاه هم نیست. حالا ما اگه افسرده هم بشیم هیشکی محلمون نمیذاره :-)))))) 

پ ن: واقعا نمیدونم با وجود مامان به این با احساسی، من چرا انقدر کلم طور و بی احساسم :-)))))))


پ ن 2: واقعا نمیدونم چرا اون تاریخ بالارو هیچ وقت نمیتونم درست بزنم. همش یا میزنم تیر یا اردیبهشت :|

پ ن 3: اخه من با پاتو و باکتری با این همه حجم و سختی چه کنم :-(


چپ دست ۰۹ مرداد ۹۶ ، ۲۰:۳۳ ۷ ۲۲۱

نظرات (۷)

  • معلوم الحال
    سه شنبه ۱۰ مرداد ۹۶ , ۱۹:۱۴
    نه :) مامان مامانم.
    باورت نمیشه این گلدونا از ما عمرشون بیشتره !
    یه سری هم داداشم از بالاشهر از این کاکتوس تزیینی ها خریده بود. بعد دو روز رفته بود مسافرت برگشت دید خشک شدن کلی دعوامون کرد. حالا توی بالکن 4 تا گلدون هست کاکتوساش اینقدر بزرگ شدن و شاخه زدن جرات نمیکنی بهشون آب بدی. نصف دوستای داداشم خونه هاشون رو با کاکتوسای ما کاکتوس پرور کردن. اونا رو مامانم همچنان دوست نداره و باز بهشون آب نمیده :) اما اونام که 4 5 سالی هست دارن زندگیشون رو میکنن
    • author avatar
      چپ دست
      ۱۰ مرداد ۹۶، ۱۹:۳۵
      چه باحال :-))))))
  • معلوم الحال
    سه شنبه ۱۰ مرداد ۹۶ , ۱۱:۴۷
    کلم‌طور 😂😂😂😂

    مامان من از موقع ازدواجش، مادربزرگم دوتا گلدون بهش میده!اونم هی بهشون آب نمیده، که خشک بشن! شوربختانه تا حال حاضر زنده‌ن و دارن اکسیژن میدن بیرون 😅
    ولی از اونور چهارتا گلدون گل رنگی رنگی خریدو با کلی مهر ازشون مراقبت کرد بعد یه هفته خشک شدن 😂 همشم انداخت گردن ما
    • author avatar
      چپ دست
      ۱۰ مرداد ۹۶، ۱۸:۵۰
      واااای :-))))) مامان بابات؟! 
      اره اره. مامان منم میندازه گردن ما. :-))))
  • سیب سبز
    سه شنبه ۱۰ مرداد ۹۶ , ۰۴:۰۰
    کلم کی بودی تو!?
    :-)))
    • author avatar
      چپ دست
      ۱۰ مرداد ۹۶، ۱۸:۵۰
      ایییشششش :||||
      :-)))))
  • x
    سه شنبه ۱۰ مرداد ۹۶ , ۰۲:۱۹
    پریا جان در حاشیه بگم که هرچی تلاش می کنم نمیتونم در حال رقصیدن یا اهنگ تصورت کنم:))) مگه میشه ؟ مگه داریم؟!
    • author avatar
      چپ دست
      ۱۰ مرداد ۹۶، ۱۸:۴۹
      :-))))))))))))))) فکر کنم هیشکی نمیتونه تصور کنه. حق داری ;-)
  • x
    سه شنبه ۱۰ مرداد ۹۶ , ۰۲:۱۶
    شاید جالب باشه بدونی که از نظر احساسی مامانم مثل مامانته و خودم مثل خودتم :))
    ‌مامان من انقدر روزا واسه گلهاش شعر میخونه و میپره بالا و پایین و ذوقشون رو می کنه که حد نداره ..... انقدر عاشق گل و گیاه و پرنده هاس که من همیشه میگم چوب خشک هم قلمه بزنی میگیره از شدت محبت !

    ‌اونوقت نهایت واکنش من نسبت به هر اتفاق از دیگران فوق خوب وبدی ٬ گفتن «خب باشه!» یا «که اینطور»هست :))

    امضا : سیب زمینی ِ اعظم :))
    • author avatar
      چپ دست
      ۱۰ مرداد ۹۶، ۱۸:۴۶
      کلا همیشه حس میکنم من و تو شباهتای اخلاقی جالبی داریم. 
      دقیقا واکنشای منم همین شکلیه. ;-)
  • هوپ ...
    دوشنبه ۹ مرداد ۹۶ , ۲۲:۱۴
    بهت نمیاد بی احساس باشی ولی!

    پاتو سخت بود کابوس علوم پایه ی من بود. شانسمون گفت امتحان ما پاتوش آسون بود!! تقریبا همشو درست زدم... چسبید
    • author avatar
      چپ دست
      ۱۰ مرداد ۹۶، ۱۸:۴۴
      بابا تو کارت خیلی درسته. اخه کل پاتو؟! دمت گرررم.
      با پاتو دارم یه جوری کنار میام ولی باکتری....
  • لیمو جیم
    دوشنبه ۹ مرداد ۹۶ , ۲۱:۰۵
    من خوشحالم که به شدت مامانم احساسی نیستم 
    • author avatar
      چپ دست
      ۹ مرداد ۹۶، ۲۱:۲۹
      نمیدونم. شایدم خوب باشه :-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

خنک آن قماربازی که بباخت آنچه بودش
بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

دنبال کنندگان بیانی