تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
بی قضاوت بخوانید..


من: چرا دست دست میکنی؟ چرا اقدام نمی کنی؟ چرا دنبال اون قضیه نمیری؟؟ شیش ماه فقط وقت لازم داره. الان بهترین فرصته و .... [یک ساعت و نیم غر زدم و توصیه کردم]

اون: خب باشه قبوله. هرچی تو بگی. اصن یه قولی بهت میدم.

من: چی؟

اون: اگه تا اخر مرداد برنامه ی رفتنم اوکی نشد، قول میدم از همون موقع کاری رو که میگی توی ایران انجام بدم.

من: چیییی؟؟؟؟!!!! مگه تو هنوز قصد رفتن داری؟؟!! :||||||| 

اون: :-)

من: واقعا مرسی که این همه مدتی که دارم توضیح میدم هیچی نگفتی!

من: بیا و در حق خودت یه لطفی بکن و به من قول نده. چون قول دادن به من همانا و هرگز انجام ندادنش همانا! این کارو با زندگی خودت نکن :-))))))))

چپ دست ۱۷ مرداد ۹۶ ، ۱۸:۳۵ ۰ ۱۶۸

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

خنک آن قماربازی که بباخت آنچه بودش
بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

دنبال کنندگان بیانی