تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
بی قضاوت بخوانید..


انصاف نبود دم علوم پایه من بخوام یه جلد کامل گایتونو توی سه روز بخونم اونم به این دلیل که انقدر استاد جذابی داریم! (و البته که مقصرش خودمم. ولی خب به قدر کافی هم دارم بابتش تنبیه میشم :-\ )

به دعا اعتقادی ندارم ولی دعا کنید این فردا پاس شه بره پی کارش :-))))

تنها شانسی که اوردم اینه که چون قبلا خوندمش کتابم کامل حاشیه نویسی شدست. 

به تستای علوم پایه سالای قبل نگاه میکنم و با خودم میگم مگه من همه ی اینارو نخوندم؟ پس چرا هیچیییی یادم نمیاد؟! :||||| 

خدایا میشه لطفا جفتش به خیر بگذره لطفا؟! :-(

چپ دست ۲۰ مرداد ۹۶ ، ۱۲:۰۷ ۷ ۲۱۰

نظرات (۷)

  • X
    يكشنبه ۲۲ مرداد ۹۶ , ۱۴:۳۹
    اهان پس استادتون منطقی تر از چیزیه که نوشتی !!!!! به قول یکی :خدادوتاش کنه :||||


    • author avatar
      چپ دست
      ۲۲ مرداد ۹۶، ۲۰:۵۶
      خیلی منطقیه ماشالا :-))))
  • X
    يكشنبه ۲۲ مرداد ۹۶ , ۱۱:۵۴
    امیدوارم درستو پاس شی واخرین بار باشه به این مدل ادم ها گذرت میفته .... 

    من اگر بودم حتی شده بعد از امتحان ,  قطعا میرفتم از استاد می پرسیدم منبعش واسه طرح سال چی بوده ؟!! :||
    • author avatar
      چپ دست
      ۲۲ مرداد ۹۶، ۱۳:۲۶
      مرسی عزیزم.

      میگه شما درس نخوندید وگرنه اینا خیلیییی آسونن :|
  • tiara .n
    جمعه ۲۰ مرداد ۹۶ , ۱۳:۳۱
    پریا جان ممنون بابت راهنماییت.فعلا به دندون متمایل ترم ولی برای اطمینان اگه بشه میخوام یه شب تا صبح برم اورژانس بیمارستان کاشانی تا از تصمیمم مطمئن تر بشم.
    ایشالا که علوم پایه عالی باشه و امتحانت رو عالی بدی و بعدا بیای منو راهنمایی کنی همکار جان❤️😘😊
    • author avatar
      چپ دست
      ۲۱ مرداد ۹۶، ۱۴:۳۰
      ایشالا هرچی که به صلاحته عزیزم.
      مرسی :-)
  • معلوم الحال
    جمعه ۲۰ مرداد ۹۶ , ۱۲:۵۸
    نگران نباش
    تو موفق میشی :-)
    • author avatar
      چپ دست
      ۲۱ مرداد ۹۶، ۱۴:۲۹
      مرسی :-)
  • life around me
    جمعه ۲۰ مرداد ۹۶ , ۱۲:۳۴
    در مورد علوم پایه کاملا طبیعیه.منم تا دم امتحان همش میگفتم دقیقا با چه اعتماد به نفسی برم سر جلسه?من که هیچی بلد نیستم!!!

    ولی سر آزمون در کمال ناباوری میبینی که خیلیم بلدی:)
    • author avatar
      چپ دست
      ۲۱ مرداد ۹۶، ۱۴:۲۹
      ایشالا که همینطور بشه :-)
  • الی .
    جمعه ۲۰ مرداد ۹۶ , ۱۲:۰۹
    با این سرعتی که تو، توی خوندن کتابا داری حتما به خیر میگذره ؛-)
    • author avatar
      چپ دست
      ۲۱ مرداد ۹۶، ۱۴:۲۹
      امیدوارم :-(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

خنک آن قماربازی که بباخت آنچه بودش
بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

دنبال کنندگان بیانی