تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
بی قضاوت بخوانید..


تموم شد بالاخره.

نصف مباحث مربوط به دو تا استاد خانوم بود که انصافا خیلی خوب سوال داده بودن و خوب شد. نصف مباحث هم مال استاد جذابمون بود که مجددا همون سوالای پایانترم رو داده بود! اخه لعنتی ما اگه میتونستیم اینارو ج بدیم که الان اینجا نبودیم :| قبلا فکر میکردم خودم کم کاری کردم که اینطوری شده ولی الان دیگه مطمئنم ایراد از جای دیگست! سه دور این گایتون لعنتی رو واسه ی پایانترم خونده بودم و سه دور هم الان. تقریبا کل جلد دوم.کل سوالای علوم پایه رو هم زده بودم.دیگه تقریبا میتونم همشو از حفظ بخونم حتی! ولی حتی یه دونه سوالش هم از کتاب نبود. یعنی اگه میگفت با کتاب باز هم فرقی نمیکرد. 11 نمره امتحان مال ایشونه و من دارم فکر میکنم یعنی من از این 2 میگیرم که پاس بشم؟؟؟؟!! بازم میبینم که احتمال افتادنم زیاده! ازونجایی که ظاهرا سوالای امتحانش عوض نمیشه، یا من این دفعه پاس میشم یا صدبار دیگه هم اگه این امتحانو بدم پاس نمیشم :|  اگه بیفتم خودم ترک تحصیل میکنم :|

خدایا یه کاری کن لطفا که این پاس شه :-(


بریم سراغ این ده روز باقی مونده تا علوم پایه..

چپ دست ۲۱ مرداد ۹۶ ، ۱۴:۴۱ ۱۱۷

خنک آن قماربازی که بباخت آنچه بودش
بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

دنبال کنندگان بیانی