تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
بی قضاوت بخوانید..


من از تیر تا حالا دارم میخونم کم و بیش. بعد تا حالا فکر میکردم خیلییی خوندم. بعد الان نگاه کردم دیدم هیچی نخوندم :| کلی مطلب باقی مونده.

نمیدونم این چه دردیه که وقتی یکی دو ماه ماه مونده به امتحام ادم هر صفحه رو دو هفته طول میکشه تا بخونه. بعد یهو دم امتحان به طرز عجیبی سرعت خوندن ادم و گیرایی ادم بالا میره! خب این سرعته اگه از اولش بود که تا حالا همه ی مباحث تموم شده بود :-(

البته اینم باید در نظر گرفت که وقتی ادم وقت زیاد داره وسواس بیخودی به خرج میده، ولی وقتی وقت کمه بیخودی روی چیزی مکث نمیکنه.

خدایا لطفا لطفا لطفا من برسم این کتابارو تموم کنم. چرا واقعا شبانه روز فقط 24 ساعته؟! :|||||

کامنتای قبلی رو هم شب ج میدم :-)

چپ دست ۲۲ مرداد ۹۶ ، ۱۸:۵۷ ۲ ۱۹۵

نظرات (۲)

  • Z
    دوشنبه ۲۳ مرداد ۹۶ , ۱۳:۲۶
    سلام خانوم دکتر
    برای علوم پایه نمونه سوالای میر کافیه؟یا درسنامه خوندین؟
    چند سال اخر میر رو زدین؟
    منم ترم بعد علوم پایه دارم
    • author avatar
      چپ دست
      ۲۳ مرداد ۹۶، ۱۳:۳۲
      بنظرم اجازه بدید این سوالو بعد از علوم پایه جواب بدم که ببینم اونایی که خوندم چقدر جوابگو بوده :-)
  • Alireza z.i
    يكشنبه ۲۲ مرداد ۹۶ , ۱۹:۴۶
    ینی واسه کنکورم همینطوریه ؟
    :/
    • author avatar
      چپ دست
      ۲۲ مرداد ۹۶، ۲۰:۵۱
      نهههههه اصلا. اتفاقا کنکور اون مطالبی که اوایل میخونی و خیلی تکرار میشه بیشتر تو ذهنت میمونه. اماده شدن واسه کنکور یه پروسه ی کاملا بلند مدته.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

خنک آن قماربازی که بباخت آنچه بودش
بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

دنبال کنندگان بیانی