تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
بی قضاوت بخوانید..


1. بنظرم یکی از مهم ترین فاکتورای جذابیت ادم دندوناشه. اینکه دندونای مرتب و ردیف و سفیدی داشته باشه. خلاصه اینکه یه جوری لبخند بزنید که دندوناتون معلوم باشه که ادم تکلیف خودشو بدونه که میشه حسابی روتون باز کرد یا نه :-))))))

+ انصافا هیچ ربطی به رشته و اینا نداره. من که تا حالا فقط علوم پایه پاس کردم و هیچ چیز خاص مرتبطی هم بلد نیستم. و اینکه این موضوع همیشه خیلی خیلی به چشمم میومده. یعنی قشنگ من قابلیت اینو دارم که بخاطر دندونای جذاب یه ادم روش کراش پیدا کنم :-)))))

2. داشتیم عکسای پسرای مردم و دوست دختراشونو نگاه میکردیم و مقایسه میکردیم که به هم میان یا نه. نه لزوما اشناهارو، غریبه های اینستارو حتی! (تفریحات سالم :-)))) ) بعد مثلا عکس یکیو نشون میداد و میگفت ببین این خیلیییی جذابه. بعد از نظر من اون ادم (به قول منصوره) کاملا شبیه افلیجاست :-)))) یا مثلا خیلی وقتا شده دیدم یکی عاشق یکی دیگه شده، بعد متعجب وار به رو به رو خیره شدم که اخه این وقت عاشق شدن چشماش همراهش نبود؟! :-)))) یا مثلا اون دفعه بچه ها داشتن میگفتن هیکل فلانی خیلی سک.سیه!!! بعد من دیگه داشتم تو افق محو می شدم که اخه لعنتیا! تعریف شما از سک.سی چیه دقیقا؟؟!! اخه این هیکل داغون که فقط رفته بازوهاشو تزریق کرده بیشتر مضحک و دهاتیه :| 

مثلا من عکس یه مدل توی اینستارو که دیگه بنظرم واااقعا خوشگل و جذاب و !!! بود بهش نشون دادم. میگه واااای این خیلییییی زشته و اینا :| 

خلاصه اینکه میدونستم که سلیقه ها یا هم فرق دارن. ولی فکرشو هم نمیکردم دیگه استانداردای زیبایی از نظر ادما انقدرررر با هم متفاوت باشن. همون قدری که چهره ی ادما یونیک و خاصه، سلیقه ی ادما هم همون قدر منحصر به فرده. 

3. مثلا یه بار یکی خیلی از من خوشش میومد و اینا. بعد واسه خودمم سوال بود که اخه این عاشق چی من شده؟! :-))))) بعد مثلا توی موردای ظاهری ای که میگفت، انقدر چیزای جالبی بود که خودم هیچ وقت بهشون دقت نکرده بودم. مثلا اینکه خیلی انگشتا و ناخنات کشیده هستن!!! یه همچین جرئیاتی که دیگه بقیشو نمیگم.

ولی شدیدا معتقدم اونی که عاشق من بشه قطعا یه تختش کمه. چون به معنای واقعی دهنش سرویسه! فکر کن بخوای توسط یه ادمی که وسواس فکری وحشتناک داره ریز به ریز تجزیه تحلیل بشی و اخرش هم نه بشنوی. انقدرررر بابت این شخص و اینکه اذیتش کردم عذاب وجدان دارم که خدا میدونه :-( خیلی بد ردش کردم. واقعا گناه داشت :-( [یادم باشه بعدا ازش بنویسم!]

4. روز جهانی چپ دستاست *_* کلا توی اقلیت بودنو همیشه دوست داشتم. حتی اگه همه چی به نفع اکثریت باشه. حتی اگه چپ دستی رو توی فرم ثبت نام کنکور جز معلولیتا بنویسن :-))))

5. فکر کن از سر جلسه امتحان اومدی بیرون. رفیقت پیام داده امتحان چطور شد؟ زانوهام سابید از بس واست نماز خوندم :-) شما رو نمیدونم. ولی من قابلیت اینو دارم که واسه این ادم بمیرم حتی. اخه چرا انقدر بعضیا خوبن؟! انقدر که ادم فکر کنه رفاقتای قبل از تو سو تفاهم بود بخدا! یا مثلا تا اخر شب بهش پیام بدی و دیوونه بازی درارید و غیبت کنید :-))) منصوره جانم، من تو را عاشقم دختر مهربون و جذاب *_*

6. میدونم یا دارم از درس می نویسم یا چیزای خاله زنکی ولی کام آااان. سخت نگیرید زندگی رو :-))))

چپ دست ۲۲ مرداد ۹۶ ، ۱۴:۰۷ ۷ ۱۶۵

نظرات (۷)

  • X
    يكشنبه ۲۲ مرداد ۹۶ , ۲۱:۴۲
    انقدر ذوق زده شدم که یادم رفت روزت رو تبریک بگم : روزت مباااااارک خانم دکتر  😉😘

    تاا حالا فکر نکرده بودم چه مدل ویژگی برای من جذابه. یاپتانسیل دفع منو داره؟ الانکه فکر می کنم شاید دو تا ویژگی پررنگ تر باشه : در درجه اول صدا (چون من به شدت سمعی ام) دوم مدل نگاه ! 


    • author avatar
      چپ دست
      ۲۲ مرداد ۹۶، ۲۲:۱۴
      مرسی عزیزم :-*

      وااااای. صدا که قطعااااا و بدون شک اولین و مهم ترین فاکتوره. 
  • هیزل گریس
    يكشنبه ۲۲ مرداد ۹۶ , ۱۸:۰۰
    کلا پستت حس خوبی داره!
    • author avatar
      چپ دست
      ۲۲ مرداد ۹۶، ۲۰:۵۱
      چه خوب :-)
  • گیسو ..
    يكشنبه ۲۲ مرداد ۹۶ , ۱۷:۰۸
    چ جالب بوداین پست:))
    اصن چپ دستی روعاشقم^_^تنهاچیزی ک شایدتوویژگی هایی ک دارم خیلی میدوستم:)
    • author avatar
      چپ دست
      ۲۲ مرداد ۹۶، ۲۰:۵۲
      روز شما هم مبارک :-)
  • Alireza z.i
    يكشنبه ۲۲ مرداد ۹۶ , ۱۶:۵۱
    استغ for االه

    بهتر نبود به جای اون واژه یه چیز دیگه مینوشتین؟
    به خاطر خودتون میگم ، ممکنه وبلاگ تون مسدود بشه.

    + من راست دستم ، چون از قدیم گفتن همرنگ جماعت باش تا رسوا نشوی :)

    • author avatar
      چپ دست
      ۲۲ مرداد ۹۶، ۲۰:۵۴
      چه بقیه منو سانسور کنن، چه خودم خودمو! فرقی نداره که، تازه دومیش بدتره. ترجیح میدم اونی که تو ذهنمه رو بگم :-)

      + بنظرم رسوایی هم عالم خودشو داره. چندان بد نیست :-)
  • مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
    يكشنبه ۲۲ مرداد ۹۶ , ۱۵:۳۱
    دیدی یکی از اول تا آخر یه متنی رو با چش قلبی میخونه؟
    اونجوری ام الان😂
    خررر ذوقق
    بغل سفت واست😂😂

    • author avatar
      چپ دست
      ۲۶ دی ۹۶، ۱۰:۱۴
      منصورههههههه. چرا نیستی اخه؟؟؟!!!
  • x
    يكشنبه ۲۲ مرداد ۹۶ , ۱۴:۴۶
    وای خدا:)) منم یه انالیزر قوی ام .... هیچی از دستم در نمیره در مورد دقت به ریزترین رفتار ادم ها .... گاهی فکر می کنم باید می رفتم رفتارشناسی میخوندم بااینهمه تجزیه وتحلیل کردنم و فعالیت بیش از حد نیمکره چپ مغزم

    اره رفتار ها وسلیقه ها که خیلی فرق داره حتی در مورد رفتار اعضای یه خانواده .... 
    مورد هست که هر چی من میگم زشته میگن من عاشقشم !وبالعکس 
    • author avatar
      چپ دست
      ۲۲ مرداد ۹۶، ۲۰:۵۵
      ازین به بعد باید زیر پستام بنویسم، عیضا ایکس :-))))
  • tiara .n
    يكشنبه ۲۲ مرداد ۹۶ , ۱۴:۱۵
    روزت مبارک خانوم دکتر😊
    من خیلی به مژه های آدما دقت میکنم.اونایی که مژه های بلند دارن دوست داشتنی ترن☺️اصلنم به خاطر این نیست که تنها فاکتور زیبایی که دارم مژه هامه😁
    همونجورم که گفتی روی دندونا و لبخند ادما حساسم.مثلا طرف قیافش کلی خفنه بعد یه لبخند که میزنه شبیه اورانگوتان های استرالیا میشه😆
    • author avatar
      چپ دست
      ۲۲ مرداد ۹۶، ۲۰:۵۷
      مرسی عزیزم.
      مژه؟! والا تا حالا به مژه های یه پسر دقت نکردم. حالا ازین به بعد ایشالا :-)))))
      اورانگوتان استرالیا عاالیییی :-)))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

خنک آن قماربازی که بباخت آنچه بودش
بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

دنبال کنندگان بیانی