تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
بی قضاوت بخوانید..


بیوشیمی بالاخره تموم شد. قرار نبود انقدر عذاب بده واقعا. ولی خب ازونجایی که خیلی چیزاش یادم رفته یه دوره ی اساسی لازم داره. یعنی میشه من تا شب پاتو و بافت و جنین و فیزیک پزشکی رو هم تموم کنم؟! 

ازونجایی که میدونم طراح بافت کیه، حس میکنم هرچقدر هم که بخونمش نمیشه درصد زیادی از تستاشو زد. نمیدونم. امیدوارم احساسم اشتباه باشه..


فکرشو کن.. هفته ی دیگه این موقع علوم پایه تموم شده....


هیشکی خونه نیست. رفتن مهمونی. منم تنهایی داره خوابم میبره دیگه :-) 


پ ن:  باور کنید اینکه توییت های مردم و تحلیلای کانالای مختلف رو کنار هم بذارید و اسمتونو زیرش بنویسید و واسه من بفرستید هیچ جذابیتی نداره. باور کنید منم توییتر و کانال ایکس و وای رو دنبال میکنم. باور کنید انقدر احمق نیستم که فکر کنم اینا حاصل ذهن خلاق خودتونه. و باوررر کنید اسم این خزعبلات تحلیل سیاسی نیست! نهایتا میتونه یه نظر شخصی باشه نه یه نظر کارشناسانه!

لطفا اگه هم قراره دروغ بگید، اسمارت دروغ بگید! اون فیلمی که توی همه ی کانالا پخش شده، زیرش اسم طراح داره! اخه چطوری میشه که اینو به اسم سواد و تجربه ی رسانه ای!!! به اسم خودتون به بقیه میدید؟!

فرزندم!، خبرنگار و نویسنده و گوینده و هر چیز دیگه ای بودن به این معنا نیست که شما توان ادیت کردن و فیلم زیرنویس کردن داری! جالبه که شما دیگرانو احمق فرض میکنید، درحالی که با این کار فقط احمق بودن خودتونو نشون میدید! :|

چپ دست ۲۶ مرداد ۹۶ ، ۱۶:۳۲ ۳ ۱۷۶

نظرات (۳)

  • .. Elcerodito ..
    پنجشنبه ۲۶ مرداد ۹۶ , ۱۷:۲۴
    انشاا.. به سلامتی تموم کنید
    با پی نوشتتون کاملا موافقم. متاسفانه بعضی ها یادشون رفته که آدم یه چیزی به نام قوه ابتکار و نوآوری و تعقل هم داره.
    :) آقا نمیخواد دیگه زوره مگه
    • author avatar
      چپ دست
      ۲۶ مرداد ۹۶، ۲۰:۱۴
      مرسی :-)

      والا انگار زوریه :-)))))
  • مهندس رضا عباسی
    پنجشنبه ۲۶ مرداد ۹۶ , ۱۶:۴۳
    سلام
    خدا قوت
    دوست داشتین بیاین همو دنبال کنیم
    ممنون
    • author avatar
      چپ دست
      ۲۶ مرداد ۹۶، ۱۶:۴۵
      :-))))))))))))))))))
      به جرئت میگم زیر همه ی پستای من این کامنت شما هست!
  • Alireza z.i
    پنجشنبه ۲۶ مرداد ۹۶ , ۱۶:۳۷
    بله :)
    اگه پست های منو دیده باشید میبینید که هر چی کپی کردم آدرس منبع ش رو هم میزارم.
    البته یه چند مورد هم هست که منبع مشخصی نداشت و همه کپی کرده بودن برای همین آدرس منبع ندارن.
    • author avatar
      چپ دست
      ۲۶ مرداد ۹۶، ۱۶:۴۴
      نه من اصلا منظورم شما نبودید.
      منظورم یه شخص خاصه که اصلا هم اینجارو نمیخونه :-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

خنک آن قماربازی که بباخت آنچه بودش
بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

دنبال کنندگان بیانی