تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
بی قضاوت بخوانید..


همیشه به شدت روی ریاضی و فیزیک و مسائل محاسباتی ادعام میشد. خیلی خیلی زیاد. سالی که پشت کنکور بودم توی همه ی آزمونا ریاضیمو یا صد زدم یا بالای نود. فیزیک هم که یه عمر ادعای المپیادی بودن و ... داشتم. خلاصه اینکه همیشه معتقد بودم که ذهنم از لحاظ منطقی و محاسباتی خیلی قوی تره تا جنبه های حفظی.. الان داشتم فیزیک پزشکی میخوندم و واقعا تحمل کردن سوالایی که حتی توشون عدد داشت! هم از توانم خارج بود. یعنی اون بخش فیزیک هسته ای و نور و عدسی و امواج مغناطیسی و صوت که همیشه بنظرم آسون ترین و آبکی ترین مباحث فیزیک بودن، انقدررر به نظرم سخته و پیچیده میاد که حتی از روی ساده ترین سوالاشم عبور میکنم و با خودم میگم ولش کن....

چپ دست ۲۸ مرداد ۹۶ ، ۲۲:۰۷ ۴ ۱۴۶

نظرات (۴)

  • X
    يكشنبه ۲۹ مرداد ۹۶ , ۰۱:۳۵
    یه بار اخیرا پرسیده بودم چجوری با حفظیات رشته ات کنار اومدی گفتی خودمم نمیدونم :))

    الان تو این پست جواب سوالمو گرفتم .... با تغییر استفاده از مغزت ,فعالیت نیم کره هات جا به جا شده :))

    • author avatar
      چپ دست
      ۲۹ مرداد ۹۶، ۰۷:۱۷
      اره. فکر کنم همینطوری شده :-)
      همه چی بستگی داره که چه جور کاری ازین مغز بیچاره بکشی :-))))
  • هوپ ...
    شنبه ۲۸ مرداد ۹۶ , ۲۳:۳۲
    الان بخوام یه ضرب ساده ذهنی انجام بدم کلی باید فکر کنم، بخش ریاضی مغزمون تو این رشته تباه میشه!!
    • author avatar
      چپ دست
      ۲۹ مرداد ۹۶، ۰۷:۱۶
      آخ گفتی. دقیقااا. دیگه ذهنم درمقابل ریاضی مقاومت نشون میده.
  • معلوم الحال
    شنبه ۲۸ مرداد ۹۶ , ۲۲:۵۵
    از چشمم افتادی
    ریاضی و فیزیک؟! نه واقعا داشتیم؟ :)
    • author avatar
      چپ دست
      ۲۹ مرداد ۹۶، ۰۷:۱۵
      چرا؟
  • Je sus
    شنبه ۲۸ مرداد ۹۶ , ۲۲:۴۰
    همون قضیه ی زمان پست های قبلته...
    • author avatar
      چپ دست
      ۲۹ مرداد ۹۶، ۰۷:۱۵
      اره دقیقااا.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

خنک آن قماربازی که بباخت آنچه بودش
بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

دنبال کنندگان بیانی