تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
بی قضاوت بخوانید..


دیشب تا دیروقت داشتیم با منصوره ی جان دل، قضیه ی کراش های زمان بچگی و ابراز علاقه ها و مورد علاقه قرار گرفتنا و ... رو تعریف میکردیم و به مضحک بودن انتخابا و سلیقه ها و دغدغه هامون می خندیدیم. میخوام بگم یه چیزایی که توی یه دورانی واسه ادم خیلی مهمه و حتی ممکنه ادم بخاطرش کلی غصه بخوره و قلبش به درد بیاد، بعدها میتونه انقدر بی اهمیت و مضحک بشه که تا نیمه های شب با صدای بلند بهش بخندی.. 

زمان چیز حیرت آوریه.. اینکه ما چقدر در طول زمان تغییر میکنیم حیرت آورتر..


+دارم فکر میکنم من یکی هیچ وقت تو زندگی مدیون دلم نشدم. از هرکی خوشم اومده رفتم بهش گفتم.

انصافا بعضی وقتا هم یه کله خراب بازیایی دراوردم که الان عمراااا دل و جرئت انجام دادنشونو داشته باشم :-)))))))

++ از گذشته تا الان، هرکی جواب رد به ما بده یا بذاره بره یا خیانت کنه یا هرچی، از بی لیاقتی خودشه :-)))) والا!

+++ شمارش معکوسه تا روز ازمون. چند روز مونده؟! 5 روز..

چپ دست ۲۸ مرداد ۹۶ ، ۰۹:۱۲ ۸ ۱۷۰

نظرات (۸)

  • Je sus
    شنبه ۲۸ مرداد ۹۶ , ۲۲:۳۹
    کاش همه ی دخترا مثل تو بودن و مدیون دلشون نمی شدن! چون ما پسرا بعضی وقتا خیلی خنگ می شیم😁
    • author avatar
      چپ دست
      ۲۹ مرداد ۹۶، ۰۷:۱۵
      :-))))))
      واسه همینم ادم خودش باید بگه دیگه. با ایما و اشاره و گوشه و کنایه که نمیشه چیزی رو فهموند :-)
  • ___ سلوچ
    شنبه ۲۸ مرداد ۹۶ , ۱۷:۱۹
    راس میگی
  • ___ سلوچ
    شنبه ۲۸ مرداد ۹۶ , ۱۵:۴۰
    منم اتفاقا گفتم ولی خب برخورد خوبی ندیدم. با سپاس از همه آنها :/
    • author avatar
      چپ دست
      ۲۸ مرداد ۹۶، ۱۶:۲۴
      ادم اگه حرفشو میزنه واسه دل خودش میزنه. دیگران موظف نیستن اون برخوردی که ما انتطار داریمو نشون بدن..
  • X
    شنبه ۲۸ مرداد ۹۶ , ۱۵:۰۸
    دارم فکر میکنم من یکی هیچ وقت تو زندگی مدیون دلم نشدم. از هرکی خوشم اومده رفتم بهش گفتم.

    من یکی خوشحالم که هیچ وقت مدیون "غرورم " نشدم .... از یه جایی به بعد فهمیدم هیچچچچچکس ارزش خدشه وارد شدن به غرورم رو نداره 
    • author avatar
      چپ دست
      ۲۸ مرداد ۹۶، ۱۶:۲۳
      اخه من از اون نقطه ای که میگی به بعد، دیگه هیچ وقت از کسی خوشم نیومد که ببینم همچنان حاضرم برم بگم یا نه :-)))))
  • معلوم الحال
    شنبه ۲۸ مرداد ۹۶ , ۱۴:۱۲
    @ مـیـمـ @ پریا : من یه هم رشته برام مونده، همینم میخواید بپرونید شما 

    فقط یه سوال بنیادی برای من پیش اومده: اینایی که ... 

    هیچی نمی پرسم :-)))))
    • author avatar
      چپ دست
      ۲۸ مرداد ۹۶، ۱۴:۲۹
      اون یه دونه باعث ننگ و خفت رشتته اخه :-))))))

      بپرس فرزندم :-)
  • مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
    شنبه ۲۸ مرداد ۹۶ , ۱۱:۰۹
    وای وای😂😂😂
    چقد خوب بود دیشب ناموسا مرسی که هستی
    بعد قسمت غم انگیز ماجرا اینجاست که ما و کراش هامون با سرانجام های تلخی که داشتیم هیچکدوم یه پاپی کوچولو نداشتیم حالمونو خوب کنه ناچار بایه لیوان چای احمد به پنجره زل زدیم و مشغول خیابون و هیاهوی آدماش شدیم😂😂😂
    • author avatar
      چپ دست
      ۲۸ مرداد ۹۶، ۱۳:۳۱
      واااااااااااااااای :-))))))))))))))
      عاشقتم بخدا. وای وای وای :-))))))))))

      @معلوم!  این کامنت تورو یاد چیزی نمیندازه؟! :-)))))))
  • هوپ ...
    شنبه ۲۸ مرداد ۹۶ , ۱۰:۱۷
    چقدر خوب که هیچ وقت مدیون دلت نشدی
    راستی موفق باشی عزیزم ؛)
    • author avatar
      چپ دست
      ۲۸ مرداد ۹۶، ۱۳:۳۰
      مرررسییی خانم دکتر :-*
  • معلوم الحال
    شنبه ۲۸ مرداد ۹۶ , ۱۰:۰۱
    جواب ++:
    :you are so Shakh D
    • author avatar
      چپ دست
      ۲۸ مرداد ۹۶، ۱۳:۳۰
      نه بابا. ما شاخ نیستیم. اونا زیادی درب و داغونن :-)))))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

خنک آن قماربازی که بباخت آنچه بودش
بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

دنبال کنندگان بیانی