تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
بی قضاوت بخوانید..


کم کم داریم به مرحله ی "خدایا نکنه من بیفتم؟؟؟؟!!!!!" نزدیک میشیم !!! خدایا فقط پاس شه بره پی کارش..


"ر" میگه من گزینه ی شانسم یکه. میشینم آزمون میزنم، هرچی بلد نیستم یا حال ندارم روش فکر کنم یک میزنم. میگه مورد بوده فقط ده تا رو مطمئن زدم، اخرش هم نمرمو حساب کردم 100 شده :-))))) یعنی میخوام بگم یه همچین رفیقای باحالی دارم من! حالا قرار شده جفتمون یک بزنیم، اگه هم افتادیم نهایتا جفتمون میفتیم. میگه فلان دختره که از اینستا بلاکم کرده و بهم سلام هم نمیکنه، بهم زنگ زده که اقای فلانی! بهم تقلب برسون سر امتحان. گزینه هارو بنویس، بعد از بیرون جلسه بهم زنگ بزن و گزینه هارو بگو!!! و خب ازونجایی که ما همگی ادمای بی رودروایسی ای هستیم گفته نه.

جالبه واسم که مثلا چرا اینو از دوستای خودشون که اتفاقا خیلی هم خرخونن نمیخواد. اینم شنیده فلانی پایست، گفته بذار به این بگم :|

چپ دست ۲۹ مرداد ۹۶ ، ۱۹:۱۳ ۵ ۱۶۱

نظرات (۵)

  • سیب سبز
    دوشنبه ۳۰ مرداد ۹۶ , ۲۲:۲۰
    آقا نمیخوام دخالت کنم ولی دندون شهریور پارسال اگه همرو 3 میزدی پاس میشدی:-/
    • author avatar
      چپ دست
      ۳۰ مرداد ۹۶، ۲۲:۴۱
      سخت شد :-(
  • Je sus
    يكشنبه ۲۹ مرداد ۹۶ , ۲۰:۵۸
    هرچقدر کلنجار رفتم با خودم نتونستم اون دختره رو درک کنم!!!
    • author avatar
      چپ دست
      ۲۹ مرداد ۹۶، ۲۱:۱۰
      والا ما خودمونم درکش نکردیم :-)))))
  • X
    يكشنبه ۲۹ مرداد ۹۶ , ۲۰:۲۷
    عاشق بی رودرواسی بودنتون شدم :))

    چند روز پیش یه امتحان دادم 25 تاسوال بود14 تاش شد گزینه 1 !!!!


    • author avatar
      چپ دست
      ۲۹ مرداد ۹۶، ۲۰:۳۳
      ما هممون وحشتناک بی رو دروایسی هستیم. انقدری که پیش اومده رفتیم بیرون واسه تولد یکی از بچه ها، بعد مادرخرجمون همونجا نشسته جلوی خود طرف جمع و تفریق کرده که دنگ کادو و کافه و رستورانمونو بدیم! :-)))))

      خب پس همون یکو میرنم :-)
  • معلوم الحال
    يكشنبه ۲۹ مرداد ۹۶ , ۱۹:۳۶
    بیا برو درستو بخون دختر :))
    اندیشه خوندی؟ خیلی مهمه واااا
    توی اوقات فراغتم جای اینکه بیای تو وبت برو بجرخون :)) روزای آخره (اینو شوخی کردم. نری بچرخونیا)
    • author avatar
      چپ دست
      ۲۹ مرداد ۹۶، ۱۹:۵۸
      اتفاقا همین الان اندیشه و انقلابو تموم کردم.

      چرخوندم. هیچی نمیده :|
  • life around me
    يكشنبه ۲۹ مرداد ۹۶ , ۱۹:۳۳
    من3زدم:D
    • author avatar
      چپ دست
      ۲۹ مرداد ۹۶، ۱۹:۵۷
      من هر دفعه سه زدم افتضاح شد :-)))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

خنک آن قماربازی که بباخت آنچه بودش
بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

دنبال کنندگان بیانی