تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
بی قضاوت بخوانید..


دلم میخواست واسه فردا بعد امتحان برنامه بیرون رفتن بریزم. بعد دیدم م که اهوازه و اونجا علوم پایه میده. ی هم که شبش عروسی دعوته. وقتی اینا نباشن هم که من با کسی بیرون نمیرم. بیرون رفتن هم کنسل شد تا شروع ترم جدید :-(

فکر کنم باید اناتومی رو کلا بیخیال شم، با اینکه خیلی وقت و انرژی ازم گرفت. فقط من میدونم فردا امتحان با علوم تشریح شروع میشه و من با دیدن سوالا جان به جان افرین تسلیم میکنم :-)))))

مامان من امشب هم نمیتونه بیاد خونه. بعد یعنی فردا که من قراره برم واسه امتحان صبحش نمیبینمش :||||||| انصافا این دیگه ااااخر بد شانسیه. حس بدی دارم وقتی نیست، قبل امتحان که دیگه جای خود دارد..


+ منصوره اس ام اس داده که چند کیلومتر مسیر رفته امام زاده که واسه من دعا کنه. نمیتونم توصیف کنم چقدرررر ذوق کردم و چقدر خداروشکر کردم بابت داشتن یه همچین رفیقی.. اگه همچین رفیقی ندارید، ده هیچ به زندگی بدهکارید..

چپ دست ۰۱ شهریور ۹۶ ، ۱۹:۱۷ ۸ ۲۲۴

نظرات (۸)

  • Je sus
    جمعه ۳ شهریور ۹۶ , ۱۵:۵۲
    خودم همچین دوستی هستم برا دیگران! الان وضعیت زندگیم چطوریه؟!
    • author avatar
      چپ دست
      ۳ شهریور ۹۶، ۱۶:۰۰
      شما که از همین وب هم میشه تشخیص داد چه رفیق خوبی هستی :-)
  • x
    پنجشنبه ۲ شهریور ۹۶ , ۰۰:۱۳
    اره حس خوب  و عجیبی که نسبت به مادرت داری حتی از پشت کلمات بی صدای وبلاگت کاملا مشخصه واسه همین چرای خوبیشون رودوست داشتم بدونم :)

    موفق باشی ^_^


    • author avatar
      چپ دست
      ۲ شهریور ۹۶، ۰۷:۴۹
      نمیدونم حالا شاید یه روز یکم وصفش کردم. ولی واقعا تو وصف نمی گنجه..

      مرسی ایکس جانم :-)
  • Miss Avilet
    پنجشنبه ۲ شهریور ۹۶ , ۰۰:۰۴
    خبیه درصد احتمال بدین که ما دوستامون آتئیستن :)))))))
    • author avatar
      چپ دست
      ۲ شهریور ۹۶، ۰۷:۴۷
      اتفاقا دوست آتئیست هم دارم. انقدرررر بچه ی خوبیه که خدا میدونه :-)
  • هوپ ...
    پنجشنبه ۲ شهریور ۹۶ , ۰۰:۰۲
    فردا می ترکونی من مطمئنم میای عصر میگی نه تنها پاس شدی بلکه خیلی خوب دادی
    • author avatar
      چپ دست
      ۲ شهریور ۹۶، ۰۷:۴۸
      ایشالا ایشالا :-)
  • x
    چهارشنبه ۱ شهریور ۹۶ , ۲۰:۵۸
    مگه مامانت چجوریه انقدر عاشقشی ؟ ^_^

     میدونی یه جورایی به نظرم سعادته که با تست و کتاب افریده شدی :)
    • author avatar
      چپ دست
      ۱ شهریور ۹۶، ۲۳:۳۲
      یه جوری که حاضرم قسم بخورم هیچ کس اون رابطه ای رو که من با مامانم داشتم و دارم، هرگز با کسی تجربه نکرده و نخواهد کرد..

      باور کن چندان هم سعادت نیست :-)
  • معلوم الحال
    چهارشنبه ۱ شهریور ۹۶ , ۲۰:۱۶
    بابا اینهمه فالوعه ور داری تو بلاگستان :-))) همشون نفری هزارتومن نذر بکنن همه چی اکی میشه. 
    تازه تو می تونی بابا. شاخ کنکورو شکوندی, علوم پایه که دیگه "سوکسم" نیس! 
    اینقدرم خوب نیست بچه وابسته مادرش بشه :))) یه صبحونه ست میخوری. پامیشی میری امتحان میدی. بعدش هم برو نی نی ببین :)
    خلاصه اومدم بگم "موفق باشی"
    • author avatar
      چپ دست
      ۱ شهریور ۹۶، ۲۳:۰۷
      فالورم کجا بود اخه؟!

      خب صبحانه کسی نیست بهم بده. خودم که بلد نیستم اماده کنم. بعدشم حضورش مهمه. نه اینکه ادم نتونه کار خودشو راه بندازه. (اگرچه واقعا نمیتونم :-)))) )

      مرسی :-)
  • Khormaloo 🍬
    چهارشنبه ۱ شهریور ۹۶ , ۲۰:۰۰
    خرمالو هستم یک ده هیچ به زندگی بدهکار🖐
    • author avatar
      چپ دست
      ۱ شهریور ۹۶، ۲۲:۵۸
      :-)))))
      ایشالا که زندگیت پر از ادمایی باشه که عاشقتن و عاشقشونی :-)
  • ___ سلوچ
    چهارشنبه ۱ شهریور ۹۶ , ۱۹:۲۳
    الان یه سوال
    سال دیگه یک شهریور باز پست میذاری یک شهریور؟

    بیرون رفتن که برنامه نمیخواد. یه جفت کفش میخواد. بپوش و برو :)
    • author avatar
      چپ دست
      ۱ شهریور ۹۶، ۱۹:۳۴
      سال دیگه؟! تا اون موقع این وب عمر نمیکنه :-)))))

      بیرون رفتن دست جمعی برنامه میخواد. تنهایی که مشکلی نیست..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

خنک آن قماربازی که بباخت آنچه بودش
بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

دنبال کنندگان بیانی