تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
بی قضاوت بخوانید..


بالاخره تموم شد.. نمیتونم بگم چقدررر احساس راحتی میکنم..

امتحانو دادم و الانم که کلید امتحان اومد تصحیحش کردم. پاس شدم، با یه نمره ی خوب و آبرومندانه هم پاس شدم.. و چقدرررر پشیمونم که هفته ی اخر درست و حسابی دوره نکردم. چون واقعا میدونم که میتونستم رتبه بیارم :| یعنی یه سری سوالایی رو غلط زدم که مطمئنم خونده بودمشون ولی چون دوره نشده بود یادم نمیومد.. 

جالب اینه که من ویروس و انگل و ژنتیکو حذف کرده بودم ولی همه ی سوالاشونو درست جواب دادم. از ترم 3 و کلاسای استادا یادم مونده بود! واسه خودم به شدت جای تعجب داشت..


علوم پایه، خوندنش پروسه ی راحتی نبود ولی لذت بخش بود انصافا. اینکه بعد دو سال واقعا حس کردم از درسایی که بیخودی پاس کردم یه چیزی می فهمم و بلدم. و اینکه خودم حس میکردم فقط درس پاس کردم و هیچی یادم نمونده ولی واقعا خیلی چیزا یادم مونده. این مورد واقعا حس خوبی داشت فهمیدنش..



علوم پایه هم تموم شد و ما هم بالاخره سال سه ای شدیم :-) :-) :-) واقعا امیدوارم که درسای بعد علوم پایه جذاب باشن..

خدارو شکر بابت همه چیز..


و البته مرسی از شما بابت همه چیز. اینکه این همه غرغرای منو این مدت تحمل کردید واقعا جای تقدیر داره :-))))) دمتون گرم ;-)

چپ دست ۰۲ شهریور ۹۶ ، ۱۶:۵۱ ۹ ۱۸۰

نظرات (۹)

  • گیسو ..
    جمعه ۳ شهریور ۹۶ , ۲۳:۰۸
    خسته نباشی:)
    • author avatar
      چپ دست
      ۴ شهریور ۹۶، ۲۰:۱۵
      مرسی :-)
  • Je sus
    جمعه ۳ شهریور ۹۶ , ۱۵:۵۴
    خیلی خوشحالم کردی, خیلی.
    • author avatar
      چپ دست
      ۳ شهریور ۹۶، ۱۶:۰۱
      مرررسیییی :-)
  • x
    پنجشنبه ۲ شهریور ۹۶ , ۲۱:۱۰
    رهاشدنت مبارک :)
    • author avatar
      چپ دست
      ۲ شهریور ۹۶، ۲۱:۲۳
      مرسی 😘
  • tiara .n
    پنجشنبه ۲ شهریور ۹۶ , ۱۸:۳۶
    به به مبارکه آزادی:))حس بعد کنکور رو داره:))و ایشالا خبر تک رقمی شدنتو بشنویم
    • author avatar
      چپ دست
      ۲ شهریور ۹۶، ۱۸:۵۷
      مرسی.
      نه بابا. رتبه نمیارم و البته مهم هم نیست اصلا :-)
  • life around me
    پنجشنبه ۲ شهریور ۹۶ , ۱۷:۴۴
    آقا تبریک...گفتم که مطمئنم راضی برمیگردی:))
    • author avatar
      چپ دست
      ۲ شهریور ۹۶، ۱۷:۵۶
      مرررسییی :-)
      اره واقعا. همونی شد که میگفتی عزیزم :-)
  • ___ سلوچ
    پنجشنبه ۲ شهریور ۹۶ , ۱۷:۳۷
    حالا کتاب هایی که منتظرت هستن :)
    • author avatar
      چپ دست
      ۲ شهریور ۹۶، ۱۷:۵۶
      صد در صد :-)
  • الی .
    پنجشنبه ۲ شهریور ۹۶ , ۱۷:۲۵
    خب چه کتابی میخوای بخونی الان؟ ؛)
    • author avatar
      چپ دست
      ۲ شهریور ۹۶، ۱۷:۳۴
      تو راه برگشت از دانشگاه شروعش کردم :-)))))
      راهی برای رهایی
  • هوپ ...
    پنجشنبه ۲ شهریور ۹۶ , ۱۶:۵۸
    هیپ هیپ هوراااا!! 
    مطمئن باش درسای بعدیت خیلی جذاب تر و کاربردی ترن، اوخی دلم تنگید واسه درسهام :-(((
    • author avatar
      چپ دست
      ۲ شهریور ۹۶، ۱۷:۰۰
      جدی؟! خب خداروشکر.. چون اگه قرار بود بازم دری وری باشن، خودم شخصا انصراف میدادم :-))))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

خنک آن قماربازی که بباخت آنچه بودش
بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

دنبال کنندگان بیانی