تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
بی قضاوت بخوانید..


چندین بار تا حالا شده که بهم گفتن خیلییی با عشوه حرف میزنی و کلا حرکاتت این مدلیه. حتی مدل راه رفتنت و مدل تکون دادن دستات!!! پر از عشوست!! بعد من همیشه میگفتم خدایا اخه تعریف اینا از عشوه چیه که به من میگن عشوه ای! :|||| من و این حرفا؟! عمررررااااا.

بعد اون دفعه داشتیم با ی به هم پیام میدادیم. بعد گفت اه چرا ویس نمیدی. خستم کردی. ویس بده دیگه. (ازونجایی که کلا بنظرم صدای ضبط شده ی ادم خیلی بیخوده هیچ وقت ویس نمیدم و همه ی تلاشمو میکنم وقتی یکی داره فیلم میگیره حرف نزنم که صدام ثبت نشه ;-) ) بعد دیگه گفتم بذار ویس بدم. وقتی ویس خودمو گوش کردم به معنای واقعی شوکه شدم!!! خدایا من و این همه قر و ادا تو حرف زدن اخه؟؟!! :-)))) به همشون حق دادم. اگه منم بودم و یکی این مدلی حرف میزد، قطعا همین نظرو پیدا میکردم. بعد الان یه مدته سعی میکنم کنترلش کنم، میدونم خیلی حالت بدتری پیدا کرده ولی جرئت ندارم ویس بگیرم تا تغییراتو حس کنم.

اینم بگم که ی و پ ادای گوشی دست گرفتن و تایپ کردن منو درمیارن؟! راه رفتن که دیگه هیچی :||||| بعد تازه کلی هم تمرین کردم که درست بشه ولی بعید میدونم :|||||


یه مدت مد شده بود ملت پست صوتی میذاشتن. بعد من همش با خودم فکر میکردم اگه من ویس بذارم تا مدتهاااا سوژه ی عام و خاص خواهم بود :-))))))

چپ دست ۰۵ شهریور ۹۶ ، ۰۰:۴۴ ۵ ۲۲۴

نظرات (۵)

  • Je sus
    يكشنبه ۵ شهریور ۹۶ , ۰۹:۵۶
    من به عنوان پسر بدم نمی آد وقتی بهم می گفتن شعرخوانی هات همراه با عشوه در حرکات, صدا و خوندنته!
    اتفاقا خوبه برای یک دختر! الان این رو گفتی ول کنت نیستم تا ببینم چطور صحبت می کنی 😁
    ولی خب بهت نمی خوره این جوری باشی!
    • author avatar
      چپ دست
      ۷ شهریور ۹۶، ۱۹:۳۶
      :-)))))) عشوه در حرکات
      صدامو که عمرا بشنوی. بنظرم اصلا هم خوب نیست :-(
      اره بنظر خودمم اصلا بهم نمیخوره این مدلی حرف زدن.
  • ___ سلوچ
    يكشنبه ۵ شهریور ۹۶ , ۰۸:۴۴
    من اونقدر شمرده و آروم حرف میزنم که ملت همیشه فکر میکن پشت تلفن خانومه
    از من دیگه بدتر نیستی که :/
    حالا عشوه هم خوبه بابا بد نیست که
    • author avatar
      چپ دست
      ۷ شهریور ۹۶، ۱۹:۳۴
      وای نه اتفاقا خیلی بده. اصن طرف مقابل فکر کنه عمدی داری این مدلی حرف میزنی. فاجعست!
  • X
    يكشنبه ۵ شهریور ۹۶ , ۰۲:۰۷
    اوه ! :)) هیچ کس هم نه بانوی جدی ها ماه پری ...خدایی صدات روبذار ماهم مستفیض شیم (خصوصی)
    منم :)))) 
    چند سالی بود حرف زدن من به نظر خیلی ها یهجوری بودِ هر چندبه نظر خودم یکنواختتر وجدی تر از من کسی حرف نمیزنه !

    سر کلاس ها من صدا روضبط می کنم
    بعد یه استادی داریم خیلی سر به سر بچه هامیذاره واداشون رودر میاره و خیلی به همه تیکه میندازه ....یه بار یه چیزی سر کلاس گفتم  و یه تیکه اساسی به من انداخت و باعث شد من برم ویس اون روز رو گوش بدم وصدای حرف زدن معمولی خودم روبشنوم و تازه بعداز اونروز بودفهمیدم ملت چی میگفتن این چندسال :))))))

    • author avatar
      چپ دست
      ۷ شهریور ۹۶، ۱۹:۳۳
      جالبه که من انقدر وب عوض کردم که دیگه خودم هم اسماشون یادم نمونده ولی ظاهرا تو این یه اسمو خیلی خوب یادت مونده :-))))
      عمراااا. فکرشم نکن از صدام رونمایی کنم :-)))))
  • tiara .n
    يكشنبه ۵ شهریور ۹۶ , ۰۱:۲۱
    وای به جدیتت نمیاد که حرکاتت عشوه ای باشه😂😂😂اصلا همچین تصوری نداشتم ازت😀
    • author avatar
      چپ دست
      ۵ شهریور ۹۶، ۰۱:۳۳
      والا خودمم همچین تصوری از خودم ندارم :-)))))))
  • سالاد فصل
    يكشنبه ۵ شهریور ۹۶ , ۰۱:۰۵
    منم تقریبا همینجوریم-__-
    خیلی رو نروه واقعا وقتی بقیه فکر میکنن عمدا اینطوری حرف میزنی:((
    • author avatar
      چپ دست
      ۵ شهریور ۹۶، ۰۱:۱۵
      اخ اخ دقیقا.
      بعد تازه من خودم یه عمر ملتو واسه همین قضیه مسخره میکردم :-))))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

خنک آن قماربازی که بباخت آنچه بودش
بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

دنبال کنندگان بیانی