تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
بی قضاوت بخوانید..


متنفرم از اینکه دیگران احتمالا منو به چشم یه ادم دعوایی یا مادر فولاد زره یا هرچی میدونن. متنفرم از اینکه تا حالا با چند نفر از پسرای کلاس وسط گروه کلاسی دعوا کردم. متنفرم از اینکه بقیه زبون حرف زدن ندارن و هر دفعه منو میفرستن وسط معرکه و خودشون از دور تماشا می کنن و تازه یهو وسطش هم جانب طرف مقابلو میگیرن. ولی یه چیزی رو خوب میدونم. اونم اینه که به هیچ قیمتی حرفمو تو دلم نگه نمیدارم، نمیذارم کسی بهم زور بگه، نمیذارم کسی بره بالای منبر و حس کنه خیلی شاخه، ادمی که نرمال نیست رو تخریب میکنم ولو به قیمت تخریب شدن خودم.. میدونم که چقدر دارم وجهه ی خودمو خراب میکنم ولی اینو هم میدونم که نظر دیگران ذره ای واسم اهمیت نداره و اینکه مسلما رو هیشکی کراش ندارم که بترسم از دستم بره!!! (عین بقیه)

میدونم گاهی زیاده روی میکنم و حساسیت بیخودی نشون میدم درصورتی که میتونم بی تفاوت از کنارش رد شم... ولی گور بابای همه! من حرفمو میزنم حتی اگه همه دنیا باهام دشمن بشن یا هرچی که میخوان بگن..

چپ دست ۰۷ شهریور ۹۶ ، ۰۱:۳۱ ۴ ۱۹۸

نظرات (۴)

  • Alireza z.i
    سه شنبه ۷ شهریور ۹۶ , ۱۴:۳۳
    بعله ... بعله... هرچی شما بگی...
    {طبع شوخ نگارنده گل کرده است}
  • لیمو جیم
    سه شنبه ۷ شهریور ۹۶ , ۱۰:۱۳
    دمت گرم:)
    • author avatar
      چپ دست
      ۷ شهریور ۹۶، ۱۹:۴۱
      فدای شما :-)
  • Je sus
    سه شنبه ۷ شهریور ۹۶ , ۰۶:۳۱
    من هم خیلی وقتا همین جوری می شم و چقدر چوبش رو خوردم! و خب کاش حداقل فقط همین طور بودم یا مثل تو از کارام ناراحت نمی شدم. بدی من اینه هم از این مدل برخوردهام ناراحت می شم و هم از اون نصفه مواردی که هیچ واکنشی نشون نمی دم!
    • author avatar
      چپ دست
      ۷ شهریور ۹۶، ۱۹:۴۱
      منم گاهی ناراحت میشم ولی هنوز نمیدونم بهترین کار ممکن چیه..
  • هیزل گریس
    سه شنبه ۷ شهریور ۹۶ , ۰۱:۳۶
    میشه گفت منم اینطوریم! 
    الان ک با چندتا از پسرای کلاس دوست شدم حرف‌ک میزنیم همش میگن اون اولا تو زبونت تند بود خوشمون نمیومد ازت :دی
    😂😂😂
    • author avatar
      چپ دست
      ۷ شهریور ۹۶، ۱۹:۴۰
      نه من زبونم تند نیست با همه. ولی اگه بخوام روی یکیو کم کنم، مسلما با خاک یکسان میشه اونم وسط جمع ;-)
      البته اون وسط ممکنه خودمم برم زیر سوال :-))))
      بستگی داره بیننده چقدر عاقل باشه :-)))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

خنک آن قماربازی که بباخت آنچه بودش
بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

دنبال کنندگان بیانی