تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
بی قضاوت بخوانید..


دعوای دیشب هرچی که نداشت حداقل باعث شد حرف من به کرسی بشینه و علاوه بر اون حاضرم شرط ببندم اون شخص دیگه هرگز از جانب خودش واسه همه تصمیم نمیگیره..


+یه عده ترجیح میدن حرفشونو نزنن و بعدش روزها و ساعت ها خودخوری کنن که چرا این اتفاق افتاد. ولی من حرفمو میزنم، محکم هم میزنم و روزا و ساعتای بعدش خیالم راحته که نذاشتم دیگران کاری بر خلاف میلم بکنن..


++حاصل اخرین دعوای قبل از این چی بود؟! اون شخص چند ماهه که حتی یه کلمه هم توی گروه اظهار نظر نکرده :-)))))))


+++مهم نیست کی چی پشت سرم میگه، من از خودم راضیم ;-) البته به شدت دنبال اینم که یه تغییراتی توی اخلاق خودم ایجاد کنم..


++++کلی کامنت ج نداده هست. ولی ج میدم. عجله نکنید :-))))))

چپ دست ۰۷ شهریور ۹۶ ، ۱۶:۳۹ ۱ ۱۵۸

نظرات (۱)

  • x
    سه شنبه ۷ شهریور ۹۶ , ۱۸:۳۰
    وااااای خدا 
    عین یکی از بندهای این پست رو من به چند نفر از ادمهایی که فکر میکنن خیلی محترمن و مشکلات روانی پیدا کردن از خودخوری شدید و چندساله , گفتم ,این بند رو : +یه عده ترجیح میدن حرفشونو نزنن و بعدش روزها و ساعت ها خودخوری کنن که چرا این اتفاق افتاد . 
    __
    بعدجالبه همینایی که ماها رو سرزنش میکنن خودشون حس به مراتب وحشتناک تری نسبت به تمااااام ادم های اطرافیانشون دارن و دلیلش هم فقط وفقط خشم درونی خودشونه نه رفتار بدبقیه ..... حداقلش اینه که هر چی هستیم حساب بلندمدت نداریم با کسی که بخوایم اخم کنیم و واسه یه اشتباهشون یه عمر از دستشون عصبانی باشیم ,در لحظه حرفمون رومیزنیم و تموم میشه میره فوقش یه مدت حرص میخورن که یه نفر تونسته به روشون بیاره !
    • author avatar
      چپ دست
      ۷ شهریور ۹۶، ۱۹:۴۳
      اره اره دقیقا موافقم. من حرفمو میزنم و بعد اون قضیه رو کاملا فراموش میکنم.. نه اینکه کینه از کسی به دل بگیرم..
      البته بعضیا همچنان حالمو به هم میزنن :-)))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

خنک آن قماربازی که بباخت آنچه بودش
بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

دنبال کنندگان بیانی