تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
بی قضاوت بخوانید..


چرا انقدر کتابا بیخود شدن؟! هیچ کدومشون به دلم نمیشینه. فقط میخونمشون که از لیست نخونده هام خط بخورن.. خیلی وقته هیچ کتابی خیلی سر ذوق نیاوردتم..


چرا انقدر این دختره تازگیا رو اعصاب شده و نمیتونم تحملش کنم؟! واقعاااا نمیتونم تحملش کنم. کسی رو که کلا به عشق شو آف زندگی میکنه رو نمیتونم تحمل کنم. 


خونه ی خودمونم. شب قراره خالم بیاد پیشم بمونه. بعد الان هنوز نیومده و ممکنه حالا حالا ها هم نیاد. بعد اینکه من الان گشنمه. واقعا به نیمرو هم راضیم ولی متاسفانه بلد نیستم درست کنم. چرا انقدر اشپزی کار سختیه؟! چرا ما الان یه غذایی که بشه سرد خوردش تو یخچال نداریم؟؟!!! :||||


فردا بعد سه هفته و در نهایت اماده نبودن قراره برم کلاس موسیقی و من میدونم که این دفعه دیگه عصبانی میشه. :-)))))


کامنتارو هم جواب دادم بالاخره!

چپ دست ۰۷ شهریور ۹۶ ، ۱۹:۵۳ ۱۰ ۲۳۴

نظرات (۱۰)

  • ___ سلوچ
    چهارشنبه ۸ شهریور ۹۶ , ۰۹:۲۵
    حالا کلا هروقت گشنه ت شد حتی صبج ظهر نصف شب هروقت زنگ بزن پیتزا بیارن
    پیتزا خوبه فقط :)
    • author avatar
      چپ دست
      ۸ شهریور ۹۶، ۱۰:۳۷
      من سال هاست فست فود نمیخورم :-)
  • Dr. Nelii
    چهارشنبه ۸ شهریور ۹۶ , ۰۱:۳۳
    وااای فقط این تیکه ی کامنت x:
    (وقتی حباب حباب بیاد رو اب یعنی جوش اومده)
    مردم از خنده😂😂😂
    • author avatar
      چپ دست
      ۸ شهریور ۹۶، ۱۰:۳۹
      والا واسه من چندان جلب توجه نکرد، چون اصلا بنظرم بدیهی نمیومد. نکته ی اموزشی مفید بود! الان که گفتی خندت گرفته، فهمیدم خیلی جز بدیهیات بوده :-)))))
  • x
    چهارشنبه ۸ شهریور ۹۶ , ۰۱:۲۵
    همچنان سنتور میری یا سازت رو عوض کردی؟ :)
    • author avatar
      چپ دست
      ۸ شهریور ۹۶، ۱۰:۳۹
      همچنان سنتور. من هیچ کاریو نصفه و نیمه ول نمیکنم :-)
  • هیزل گریس
    چهارشنبه ۸ شهریور ۹۶ , ۰۱:۱۵
    یکی از فانتزیام اینه بتونم مثل تو کتاب بخونم! ^_^
    روغن+نمک+تخم مرغ
    حواست ب گاز باشه نسوزی (؛
    اخ ک چقدر دوس دارم ی ساز یاد بگیرم! گود فور یو!

    • author avatar
      چپ دست
      ۸ شهریور ۹۶، ۱۰:۴۱
      باورم نمیشه کاری که من میکنم بتونه فانتزی یه نفر باشه!!! :-))))) 
      خب منم میگم قرمه سبزی میشه گوشت و سبزی و اب و لوبیا و لیمو. اینارو بریزی رو هم که لزوما قرمه سبزی نمیشه. به همون اندازه هم با ریختن اونایی که تو گفتی روی هم، نیمرو در نمیاد :-))))
      ایشالا تو هم فرصتشو پیدا کنی عزیزم :-)
  • x
    سه شنبه ۷ شهریور ۹۶ , ۲۳:۱۱
    اعتراف می کنم که از کار خونه(من جمله اشپزی) متنفرم و ابدا زیر بارش نمیرم مگر مواقع اضطرار ولی چون به زندگی بی نیاز به دیگران اعتقاددارم و زورم میاد واسه ابتدایی ترین نیازهام منتظر حضور کسی باشم ,  در حدی بلدم که نمیرم از گشنگی یا لباسام کثیف یاچروک نمونه -_-

    یه سری خورشت های نیمه اماده هست فقط باید زیر گاز رو روشن کنی و اب بریزی داخل ظرف تاجوش بیاد(وقتی حباب حباب بیاد رو اب یعنی جوش اومده) بعد اون ظرف غذا رو باید بذاری داخل اب جوش . مدتی هم که باید بجوشه داخل اب , روی بسته زده چند دقیقه اس .
    مارک چیکا غذاهای نیمه امادش طعم خوب وقابل قبولی داره ....امشب که گذشت ولی دوست داشتی یه بار امتحان کن , حس خوبیه بی نیازی نسبت به دیگران :)


    • author avatar
      چپ دست
      ۷ شهریور ۹۶، ۲۳:۳۰
      نه بابا. در حد یه چیز موقتی مبخواستم. شام اوردن واسم :-)
  • علی گوهری
    سه شنبه ۷ شهریور ۹۶ , ۲۳:۰۲
    زنگ بزن پیتزا :)
    • author avatar
      چپ دست
      ۷ شهریور ۹۶، ۲۳:۳۰
      شامم رسید دیگه :-)
  • tiara .n
    سه شنبه ۷ شهریور ۹۶ , ۲۲:۵۶
    آب دوغ خیار رو بهت توصیه میکنم😂😂تا حالا از این زاویه به پیچیدگی آشپزی نگاه نکرده بودم بیشتر دلی عمل میکنم توی آشپزی هرچقدر حس کنم کافیه میریزم😊😊
    راستی میتونم آیدی اینستاتو بپرسم؟؟پروفایلمم عکس گل و بلبل نیست😂😂
    • author avatar
      چپ دست
      ۷ شهریور ۹۶، ۲۳:۳۲
      بابا اخه اونم دردسرش زیاده :-)))))
      اوکی اگه فیک نیستی مشکلی نیست :-)
      Paria.m75
  • مه‍ شید
    سه شنبه ۷ شهریور ۹۶ , ۲۰:۲۲
    شیم آن یو :| نیمرو درست کردن هنر خاصی میطلبه؟ :| 
    • author avatar
      چپ دست
      ۷ شهریور ۹۶، ۲۲:۴۰
      اگه هنر نمیخواست من الان گشنه نبودم :-(
  • tiara .n
    سه شنبه ۷ شهریور ۹۶ , ۲۰:۱۹
    منم جدیدا زیاد جذب کتابا نمیشم نمیدونم چرا😐😐


    یه کم روغن بریز تو ماهیتابه بعد تخم مرغ رو آروم جوری که خیلی نشکنه و یهو بریزه و جوری که پوستاش هم نریزه توش بشکن تو ماهیتابه روش نمک بپاش یه در بزار روش قشنگ بپزه.نوش جان😂😂😂میتونی سیب زمینی هم سرخ کنی اونم راحته خواستی میام توضیح میدم برات😂😂دارم به خودم امیدوار میشم😂😂
    • author avatar
      چپ دست
      ۷ شهریور ۹۶، ۲۲:۴۱
      قسمت سخت ماجرا یکی اینه که من چطوری اون تخم مرغو بشکنم، یکی اینکه چقدر نمک بریزم، یکی هم اینکه چقدر رو گاز بمونه 
      اقا زیادی سخت شد. بریم سراغ یه چیز اسون تر :-)))))
  • معلوم الحال
    سه شنبه ۷ شهریور ۹۶ , ۲۰:۰۸
    نیمرو هم بلد نیستی؟ :))))))
    • author avatar
      چپ دست
      ۷ شهریور ۹۶، ۲۲:۴۱
      :-))))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

خنک آن قماربازی که بباخت آنچه بودش
بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

دنبال کنندگان بیانی