تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
بی قضاوت بخوانید..


میخوام از اولین پروژه ی آشپزیم واستون رونمایی کنم :-))))) سعی کنید دلتون نخواد فقط!!! 

فقط اینکه به من نگفتید چطوری باید تخم مرغو بشکنم، منم با تلاش فراوان و قاشق و اینا موفق شدم درشو باز کنم. بعدشم نمیدونم خام بود یا نه، ولی دیگه دیدم داشت صدا میداد زیرشو خاموش کردم و همین شکلی خوردمش. نمکش هم خیلی نرمال نبود. فقط همین :|

شمایی که راهنمایی کردید، خب اینم میگفتید که من از کجا باید بفهمم میشه زیرشو خاموش کرد یا نه!


چپ دست ۰۸ شهریور ۹۶ ، ۱۱:۰۲ ۹ ۲۴۸

نظرات (۹)

  • Miss Avilet
    پنجشنبه ۹ شهریور ۹۶ , ۰۰:۲۹
    ماشالا عین خورشید برق میزنه لامصب:)))))))
    • author avatar
      چپ دست
      ۱۰ شهریور ۹۶، ۱۴:۰۲
      :-)))))))))
  • x
    پنجشنبه ۹ شهریور ۹۶ , ۰۰:۱۶
    اره از قیافش هم معلومه خام ِ , خواستم به روت نیارم , اگر گذاشتی ها ! :|

    یه اصل بسیار مهم در پختن ,اعتماد به نفس ِ .... مثال میزنم : سیب زمینی سرخ کردت یا ته دیگت اگر رو به سوختگی رفت و کسی اون لحظه حضور داشت و خواست بهت ایراد بگیره خیلی محکم میتونی بگی مخصوصا اینجوری درست کردم , برشته تر دوست دارم !! حالا برعکس اگر ته دیگت خوب نشد و نیاز به پخت بیشتری داشت و دیر فهمیدی و خواستن چیزی بگن میتونی بگی من از جویدن صدادار بدم میاد ! ته دیگ که خشک بشه موقع جویدن صدا میده !یه ایش هم اگر باعشوه خاص خودت بگی تکمیل میشه اثر جملت :))))
    یا مثلا نیمروت شل تر و رو به خامی رفت میتونی بگی مخصوصا اینجوری درست کردم پروتئینش بکرتر به بدن برسه! ! حالا جالبه اینا فقط روی ذهن طرف مقابل اثر نمیذاره , خودتم باور می کنی و بدنت کلاااا با همه چی سازگار میشه :)))))

    میخواستم نظر رو خصوصی بفرستم که دست زیاد نشه :))) گفتم همه خودی هستن این جا , بذار مستفیض شن :))))
    • author avatar
      چپ دست
      ۱۰ شهریور ۹۶، ۱۴:۰۳
      لایک به تجربیاتت. عاشقتم یعنی :-))))))))
  • علی گوهری
    چهارشنبه ۸ شهریور ۹۶ , ۲۱:۵۹
    بابا ستارهههه :/
    • author avatar
      چپ دست
      ۱۰ شهریور ۹۶، ۱۴:۰۳
      حسود نباش. اخر و عاقبت نداره :-)))))))
  • Dr. Nelii
    چهارشنبه ۸ شهریور ۹۶ , ۱۴:۵۱
    X خیلی بامزه آموزش میدی،ادامه بده من مرید رسپی آشپزیتم:))
    • author avatar
      چپ دست
      ۸ شهریور ۹۶، ۱۸:۱۹
      :-)))))))))
      ایکس چرا عزیزم؟! بیا خودم واست کلاس برگزار میکنم. :-)))))
  • tiara .n
    چهارشنبه ۸ شهریور ۹۶ , ۱۳:۲۳
    درشو باز کردی😂😂یه چنگال میزدی توش اگه سفت بود برش میداشتی خب😂😂من از عکسم فهمیدم نپخته هنوز که😂😂چه خبره انقدر روغن فک کنم بیشتر از تخم مرغ روغنو خوردی😁😁برای شروع خوب بود ادامه بده آفرین😊😊دارم به خودم امیدوار میشم😂😂عاشقتم ینی😂😂
    • author avatar
      چپ دست
      ۸ شهریور ۹۶، ۱۴:۲۱
      من که میدونم تو این حرفارو میزنی چون حسودیت میشه! چیه چیه؟! چشم نداری ببینی من چقدر اشپزیم خوبه؟! :-))))
  • X
    چهارشنبه ۸ شهریور ۹۶ , ۱۳:۰۲
    به تلاشت افتخار می کنم ستاره جان :) پیشرفت خیلی خوبیه :) 
    اون قسمت که گفتی درش رو باز کردی خیلی اصطلاح بامزه ای ابداع کردی :))))

    ببین شل یا سفت بودن نیمرو سلیقه ایه ....  حالا وسطش اگر شک داشتی موقع خاموش کردن زیر گاز هست یا نه ,یه چنگال وسط زرده فرو کن اگر دیدی زرده هنوز شل هست و از قسمتی که چنگال زدی زرده داره میاد بیرون (به شکل مایع!) , هنوز باید روی گاز بمونه . اما اگر دیدی چنگال زدی وسط زرده و زرده به شکل جامد دراومده و از وسطش محل چنگال خورده(!) نمیاد بیرون , سریع زیرش روخاموش کن 
    خودم نفهمیدم چی گفتم :)))) 

    • author avatar
      چپ دست
      ۸ شهریور ۹۶، ۱۴:۲۰
      مگه بقیه هم همینو نمیگن؟! :-))))

      نه خب این کلا زردش خام خام بود. اصن از قیافش هم معلومه. ولی خب دیگه داشت ترق توروق صدا میداد، ترسیدم بپاشه تو صورتم، خاموشش کردم :-)
  • معلوم الحال
    چهارشنبه ۸ شهریور ۹۶ , ۱۱:۱۵
    تو محشری :-)))))
    • author avatar
      چپ دست
      ۸ شهریور ۹۶، ۱۱:۲۸
      مرسی مرسی :-))))))
  • Dr. Nelii
    چهارشنبه ۸ شهریور ۹۶ , ۱۱:۰۶
    منم از آشپزی بیزارم تا مجبورنشم غذانمیپزم،یه دفتر  دارم همه ی غذاها رو از مامانم پرسیدم هتوزم از روی اون غذا میپزم😂😂
    • author avatar
      چپ دست
      ۸ شهریور ۹۶، ۱۱:۰۹
      :-))))))))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

خنک آن قماربازی که بباخت آنچه بودش
بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

دنبال کنندگان بیانی