تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
بی قضاوت بخوانید..


انقدررررر حالم بده که نمیتونم تکون بخورم. اخه این سرماخوردگی بد موقع چی بود؟!

فردا صبح انتخاب واحده. بباید بشینم کدارو بنویسم و اماده کنم واسه فردا ولی واقعا توانشو ندارم


میگه فلانی گفته بگو کدوم کلاسارو برمیداری تا منم بردارم.راستی  باید حتما حتما با فلانی و فلانی هم باشیما. بهشون گفتم تو کدارو مینویسی واسه هممون! بعد با خودم فکر میکنم راسته که لطف مکرر میشه حق مسلم. کد نوشتن چیه؟! این چند ترم انتخاب واحدشو کامل خودم انجام دادم. تازه شهریه پرداز هم بوده. چون همیشه بخاطر ریختن پول به حساب دانشگاه کارش طول کشیده و نرسیده بعضی کلاسارو بگیره، منم کلاسایی که تایمش خوب بوده رو حذف کردم و یه تایم بیخودی برداشتم که با هم باشیم.. و ازونجایی که من در حق هیچ دوستی هم لطف بیش از حد نمیکنم گفتم خودش بشینه برنامشو اماده کنه. کلاس هم اگه با هم برنداشتیم خب مهم نیست. قرار نیست که همیشه با هم باشیم. (البته صادقانش اینه که ترجیح میدم اصلا با هم نباشیم) یه کاری نکنید که از چشم ادم بیفتید. رفتارتون با دوستاتون انقدر احمقانه نباشه.. یکم ادم باشید محض رضای خدا.. [حالم خوب نیست. بقیش باشه واسه بعد]

چپ دست ۱۰ شهریور ۹۶ ، ۲۱:۰۶ ۴ ۲۲۰

نظرات (۴)

  • معلوم الحال
    جمعه ۱۰ شهریور ۹۶ , ۲۲:۵۳
    بی زحمت منم 8:21 بیدار کن انتخاب واحد کنم :))
    21 هم برای اینه که ساعت سرور دانشگاه 21 دقیقه عقبه. فکر نمیکنم کسی اینو در نظر گرفته باشه :))

    توصیه دوستانه. دوستاتو پررو نکن. دانشجویی که نتونه انتخاب واحد کنه همون بهتر که بره ... :| 

    • author avatar
      چپ دست
      ۱۰ شهریور ۹۶، ۲۳:۰۲
      وااای. دیوونه :-)))))))))

      اره زیادی پررو شدن..
      بیدارت میکنم. فقط سایلنت نباش :-)
  • x
    جمعه ۱۰ شهریور ۹۶ , ۲۲:۰۴
    خخخ چقدر زیادشده بوده که مسئول اموزش هم تو ذهنش مونده خودش نمیاد کار انجام بده 
    • author avatar
      چپ دست
      ۱۰ شهریور ۹۶، ۲۲:۰۹
      نه اخه اون دفعه استثنائا خودش اینجا بود. بعد به من گفت تو انجام بده من میرم. بعد لازم بود امضا بزنه، مسئول آموزش گفت ولش کن خودت امضا بزن. امتحان هم احتمالا باید به جاش بدی :-)
  • لیمو جیم
    جمعه ۱۰ شهریور ۹۶ , ۲۱:۴۷
    ادمهای قدرنشناس همه جا هستن ظاهرا 
    امیدوارم زود خوب شی:)
    • author avatar
      چپ دست
      ۱۰ شهریور ۹۶، ۲۱:۴۹
      ممنون عزیزم :-)
  • x
    جمعه ۱۰ شهریور ۹۶ , ۲۱:۲۸
    یه همکلاسی دارم مدام تمااام کارهاش رو من جمله انتخاب واحد ,شهریه حتی دیدن نمره و تاریخ امتحان هاش و پرینت کارت ورود به جلسه اش   رو دوستاش انجام میدن !یعنی انقدر تو سایت وارد نشده که از هیچیییی اطلاع نداره !
    بعد خیلی حق به جانب همیشه میگه نمیدونم چرا عمر دوستیم با بقیه کوتاهه , همه کسایی که باهاشون دوست میشم مشکل دارن و بعد یه مدت کات میکنن !!  :)))))


    • author avatar
      چپ دست
      ۱۰ شهریور ۹۶، ۲۱:۴۴
      الان که دارم فکر میکنم کارای اموزششو هم چند بار من انجام دادم. مسئول اموزش گفت خب یهو خودتم جاش امتحان بده دیگه :-))))
      خوب نیست قدرنشناس بودن..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

خنک آن قماربازی که بباخت آنچه بودش
بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

دنبال کنندگان بیانی