تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
بی قضاوت بخوانید..


اینم برنامه ی این ترم. باورم نمیشه علوم پایه تموم شد و بالاخره ما هم سال سه ای شدیم. خیلی خیلی برنامه ی بدی شده. سه روز در هفته از دو تا چهار ساعت وسط روز توی دانشگاه علافم.. دو روز کلاس هفت و نیم صبح دارم که فاااجعست. ساعت پنج و نیم، شیش صبح باید از خونه بزنم بیرون که توی پاییز و زمستون واقعا شبه. نه تنها هوا کاملا تاریکه، تاکسی هم پیدا نمیشه. اینکه باید چهار صبح بیدار شم که دیگه هیچی :||||

+دو ساعته دارم تو این خونه در به در دنبال برگه و خودکار میگردم. ندارن که!!!

چپ دست ۱۰ شهریور ۹۶ ، ۲۳:۰۰ ۴ ۱۹۴

نظرات (۴)

  • رخساره
    شنبه ۱۱ شهریور ۹۶ , ۱۰:۱۹
    واییییییی خوش بحالت پنج شنبه هات خالیههههه
    • author avatar
      چپ دست
      ۱۱ شهریور ۹۶، ۱۰:۴۵
      دیگه اگه پنج شنبه هم کلاس می بود می مررردممم :-))))))
  • علی گوهری
    شنبه ۱۱ شهریور ۹۶ , ۰۹:۳۴
    نه به کلاس یه ساعته نه چار ساعته :/
    اینکه هرروز باید بری :/
    استراحت بذار وسطش من میگم :)
    • author avatar
      چپ دست
      ۱۱ شهریور ۹۶، ۱۰:۱۳
      یعنی چی استراحت بذارم؟
      خب من چون دیگه عمومی ندارم نه میتونم روزای هفتمو خالی کنم نه تایم کلاسارو عوض کنم.
  • معلوم الحال
    جمعه ۱۰ شهریور ۹۶ , ۲۳:۳۴
    خسته نباشید :)

    در رابطه با خطتون هم باید بگم "اه، چقد خوش خط!". حالا درسته دندونپزشکا دکتر نیستن ولی رو خطتون کار کنید لطفا. پیلیز د:
    • author avatar
      چپ دست
      ۱۰ شهریور ۹۶، ۲۳:۳۸
      مرسی :-)
      نه بابا. من خطم خوب نیست. اینجا که کلا هوایی نوشتم. هیچی زیر دستم نبود. فاجعست..

      حالا کی ادعای دکتر بودن و دندونپزشک بودن کرد؟! ;-)
  • آقای دال
    جمعه ۱۰ شهریور ۹۶ , ۲۳:۱۱
    مبارکه مبارکه
    • author avatar
      چپ دست
      ۱۰ شهریور ۹۶، ۲۳:۱۵
      مرسی :-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

خنک آن قماربازی که بباخت آنچه بودش
بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

دنبال کنندگان بیانی