تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
بی قضاوت بخوانید..


ای وای ای وای. "ر" آپاندیسشو جراحی کرده. چقدر بده که نمی تونم برم بیمارستان بهش یه سر بزنم..

بهش زنگ زدم. با اینکه خیلی درد داشت ولی عین همیشه بگو و بخندش سر جاش بود. میگه واسم دعا کن بعد خودش میزنه زیر خنده. میگه میبینی معتقد شدم؟! میگم اره باز یه چیزی شد تو به صراط مستقیم هدایت شدی!!! :-))))))))

انصافا جز با معرفت ترین رفیقای عمرمه این پسر. ااانقدر که همش با خودم فکر میکنم چقدر من بی شعورم که الان نه میتونم برم بهش سر بزنم نه کاری ازم برمیاد که واسش انجام بدم..


+ اینکه میگم نمیتونم برم بیمارستان به این دلیله که تا اونجا چند ساعت راهه و تا من برسم دیگه مرخص شده..

چپ دست ۱۴ شهریور ۹۶ ، ۱۴:۲۹ ۲ ۲۰۶

نظرات (۲)

  • Dr. Nelii
    سه شنبه ۱۴ شهریور ۹۶ , ۱۵:۲۳
    اینجور دوستی های فارغ از جنسیت،خیلی خوبن😊
    ایشالا حالش زود خوب شه.
    • author avatar
      چپ دست
      ۱۴ شهریور ۹۶، ۱۶:۳۱
      اره واقعا. خیلی.. منم تو این موارد به شدت خوش شانس بودم تا حالا..
      ایشالا :-)
  • صخره .
    سه شنبه ۱۴ شهریور ۹۶ , ۱۴:۳۵
    ایشالا سلامت باشن
    • author avatar
      چپ دست
      ۱۴ شهریور ۹۶، ۱۴:۳۸
      مرسی مرسی :-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

خنک آن قماربازی که بباخت آنچه بودش
بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

دنبال کنندگان بیانی