تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
بی قضاوت بخوانید..


چقدر کتابایی که تازگیا میخونم خوب نیستن. مدتهاست هیچ کتابی واقعا به دلم نمیشینه. تازه های نشر فاجعه هستن. یه سری هم کتاب از نویسنده ی ایرانی که بنظر میرسید خوب باشن خریدم که شاید از بینشون بشه یه نویسنده ی خوب پیدا کرد ولی تا الان که کاملا نا امیدم کردن :|

الانم ترجیح میدم یه مدت کتابایی رو بخونم که امتحانشونو پس دادن. واقعا به یه حس و حال خوب نیازمندم..


اینایی که از یکشنبه میخوان برن دانشگاه فازشون چیه؟! طرف از اون سر ایران پا شده اومده خوابگاه که یکشنبه بره کلاس. بابا مگه ما ترم یکی هستیم؟! تازه هنوزم که نتایج علوم پایه نیومده. استادا هم عمرا بیان بنظرم.. اولش با خودم گفتم حالا که همه میان، هر استادی بیاد حضور و غیاب میکنه پس برم. بعد دیدم واقعا ادم مضحکه میشه اگه الان پاشه بره دانشگاه! بعد تازه ما که وسط ترم همه کلاسارو می پیچونیم، نمیدونم چه اصراری داریم روز اول ترم بریم :| به میم گفتم این ترم دیگه پیچوندن نداریم. هرحا خواستیم بریم تو همون تایم خالیمون میریم. هرچند میدونم عمرا بتونیم سر این حرف وایسیم :-)))) 


لازمه بگم چقدر حالم بد میشه که تا یکی یه عکس از خودش میذاره، همههههه ی دخترا حتی اونایی که ازش متنفرن میان زیر پستش ازین جمله ها می نویسن که: وااااای عشقم چه خوشگل شدی!!، فرشتهههه ی مننن، خوش تییییپ، زیییبااااا، جذذذذاااااب ...... :||||| ازین تعارفای حال به هم زن دخترونه متنفرررررم. چند ساال در مقابل عزیزم خطاب کردن همه(توی تکست دادن وگرنه کلامی که هنوزم نمیتونم بگم) مقاومت کردم. بعد دیدم انگاری ساده حرف زدن خیلی غیرصمیمانه محسوب میشه. توروخدا لوس نباشید لطفا!

چپ دست ۱۶ شهریور ۹۶ ، ۱۲:۱۷ ۷ ۲۱۰

نظرات (۷)

  • زیرزمینی
    پنجشنبه ۱۶ شهریور ۹۶ , ۱۸:۴۶
    استادای شما میان
    • author avatar
      چپ دست
      ۱۶ شهریور ۹۶، ۱۹:۴۶
      اوهوم :-( ولی بذار به روم نیارم :-))))))
  • Alireza z.i
    پنجشنبه ۱۶ شهریور ۹۶ , ۱۵:۵۳
    به شما کتاب « قهوه سرد آقای نویسنده » رو پیشنهاد میکنم.
    از نظر خودم که عالی بود.
    • author avatar
      چپ دست
      ۱۶ شهریور ۹۶، ۱۶:۴۶
      اتفاقا امروز داشتم به یکی از بلاگرا میگفتم انقدر بنظرم بد بود که نیمه کاره ولش کردم...
  • x
    پنجشنبه ۱۶ شهریور ۹۶ , ۱۴:۳۷
    واااااای عسیسم , پستت مثل همیشه خاااااصه :))))

    یه همکلاسی دارم به هر کس میرسه میگه عشقم , تکیه کلامشه . هر بار که به یکی میگه عشقم میزنیم زیر خنده میگیم عشقم 1001 _ عشقم 1002 ( یعنی بالای هزار نفر رو تا حالا عشقم صدا کرده!) 


    • author avatar
      چپ دست
      ۱۶ شهریور ۹۶، ۱۵:۳۷
      وااای :-))))))))))))
      خیلیا میگن عشقم و واقعا هم رو مخه این کلمه :|||||
  • معلوم الحال
    پنجشنبه ۱۶ شهریور ۹۶ , ۱۲:۴۱
    حالا این موردی که تو دیدی دوست هستن میان زیر پست هم لوندی میکنن جیگر بقیه بوسوزه :))
    من سه تا خواهر میشناسم تا پست میزارن میرن زیر پست هم دل و قوله میگیرن از هم. my sisi, بوس و قلب و ... :| (آیکون کوبیدن سر به دیوار)
    یعنی تو خونه نمی تونن به هم محبت کنن؟!
    اولی میاد زیر پست دومی مینویسه "جذاب من" -همراه با استیکر قلب رنگی-
    دومی میره زیر پست اون مینویسه "زیبا جان" ... 
    یه عده هم هستن زیر پستاشون انگلیسی بلغور میکنن. یعنی طرف کپشنش میکسچر حافظ و خواحوی کرمانیه. بعد پسره اومده زیر پستش نوشته gorgeous و my heart  و کوفت :-)))

    تابلوعه چقدر دارم زجر میکشم از دست این مردم نادان؟!
    • author avatar
      چپ دست
      ۱۶ شهریور ۹۶، ۱۲:۵۱
      واااای :-)))))))

      حالمو به هم میزنن بخدا..
      منم در عذابم :|
  • هوپ ...
    پنجشنبه ۱۶ شهریور ۹۶ , ۱۲:۴۰
    چپ دست کی بودی تو؟!

    ببین اهمیت کلاسای اول بیشتر بقیه کلاسهاس، چون همیشه چندتا فلور نرمال هستن که شرکت کنن و استادها حتما حضور غیاب میکنن :-/
    • author avatar
      چپ دست
      ۱۶ شهریور ۹۶، ۱۲:۵۰
      ژان ژان :-)))))))

      اره میشناسمشون. لعنتی طرف داره از ایلام و مشهد پامیشه میاد!!!! بابا اموزش گفته هنوز استاد درسا مشخص نشده !!! من فقط سه شنبه میرم ;-) اونم فقط یه ساعت خاص :-)))))
  • معلوم الحال
    پنجشنبه ۱۶ شهریور ۹۶ , ۱۲:۳۵
    سلام
    بابا شما که اول راهید. بچه های ما اسب ترم شدن میخوان هفته اول برن دانشگاه :)) 
    من گفتم تا 15 مهر نمیام سر کلاس. اینهمه غیبت استفاده نشده دارم. 
    تو هم از تابستونت لذت ببر بابا .. این بادمجون دور قابچینا همیشه بودن! آزاده بزی 


    • author avatar
      چپ دست
      ۱۶ شهریور ۹۶، ۱۲:۴۹
      وااااای :-)))))))))))
  • الی .
    پنجشنبه ۱۶ شهریور ۹۶ , ۱۲:۲۱
    آخ آخ این عزیزم رو منم خیلی مشکل داشتم باهاش! -__- یه مدت کلا هیچی نمیگفتم و معتقد بودم باید به کسی که واقعا این حسو داری بگی این کلمات رو(هنوزم هستم) ولی واقعا بقیه فکر میکردن خیلی خشک و خالی حرف میزنم! منم الان میگم فلانی جان-جانم مثلا :/
    • author avatar
      چپ دست
      ۱۶ شهریور ۹۶، ۱۲:۲۸
      اقا نه من اون "جان" گفتنه واسم جایگاه خاصی داره. کم کم اونم داره خراب میشه ولی دوست داشتم این یکیو دیگه همگانی نکنم ولی انگار نمیشه. :-(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

خنک آن قماربازی که بباخت آنچه بودش
بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

دنبال کنندگان بیانی