تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
بی قضاوت بخوانید..


دیشب گفتم که تنها راه ورود به خونه اینه که یکی تا طبقه ی چهارم پرواز کنه هااا، خب امروز امکانش مهیا شد :| سالن ما یه جوریه که یه ضلعش کامل شیشه است تقریبا. تراسمون خیلی عریض و بزرگه. بعد الان اومدن جلوی ساختمونو داربست زدن که نماشو تغییر بدن. بعد الان یه جوری شده که فقط کافیه یکی پاشو بذاره تو تراس. راحت میاد تو خونه!!!! من الان مبلو جا به جا کردم و گذاشتم پشت در تراس ولی خب خیلی کار مسخره ایه. چون کل اون قسمت همش شیشست. یکی یه مشت بزنه میتونه بیاد تو خونه :-))))) تو این وضعیت خونه رو هم که نمیتونم همینطوری ول کنم و برم اون طرف. چون اگه برم که دیگه خیلی راحت ملت میان داخل. تا چند روز هم وضع همینه ظاهرا..

خلاصه اینکه کافیه فقط من یه حرفی بزنم. حتی اگه پرواز کردن هم باشه، بلافاصله شرایطش مهیا میشه!!

چپ دست ۱۷ شهریور ۹۶ ، ۱۱:۰۰ ۲ ۲۰۹

نظرات (۲)

  • لیمو جیم
    جمعه ۱۷ شهریور ۹۶ , ۱۱:۴۵
    :))) بیا از این حرفا واسه کل دنیا بزن شاید فرجی شد 
    • author avatar
      چپ دست
      ۱۷ شهریور ۹۶، ۱۲:۵۷
      :-)))))))))))))
  • معلوم الحال
    جمعه ۱۷ شهریور ۹۶ , ۱۱:۰۷
    خودت موجبات چپاول اموالتون رو فراهم کردن :)
    یعنی ایده هات خوردم میکنه. فنس، قفل کتابی، مبل پشت در، ... :))
    • author avatar
      چپ دست
      ۱۷ شهریور ۹۶، ۱۱:۱۹
      برو بابا. خیلی هم ایده هام خوبن.:-)))))
      مورد داریم طرف پشت در صندلی گذاشته!!!!! که دزد نیاد :| یا مثلا بجای اینکه قفل بزنه، جا کفشی رو هل داده پشت در! بعد تازه همین شخصو میفرستن شب مراقب من باشه :-))))))
      انصافا اون موقع نمی ترسیدم کسی بیاد تو. ولی چون درمون راحت از پشت باز میشه، محض احتیاط فنس و قفل و اینا زدم. ولی الان واقعا نگرانم یکی از تراس بیاد داخل :-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

خنک آن قماربازی که بباخت آنچه بودش
بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

دنبال کنندگان بیانی