تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
بی قضاوت بخوانید..


اقا توروخدا نکنید این کارارو. داشتم چتای قبلیمو نگاه میکردم. بعد یهو دیدم یه پسری هست که من واسش قلب و بوس و اینا فرستادم!!!! خداشاهده قلبم یه لحظه تا مرز ایستادن رفت که من کی دوس پسر داشتم و خودم خبر ندارم؟! بعد دیدم این یکی از دوستامه که عکس پروفایلشو عکس شوهرش گذاشته :|||||||||||| حداقل عکس دوتایی بذارید. اخه فقط عکس پسره؟! :|


اون دفعه داشتم تو خیابون میرفتم یهو یه اقایی رو دیدم که خیلیییی بنظرم اشنا میومد. خواستم برم جلو احوال پرسی کنم و اینا. بعد یادم افتاد این شوهر دوستمه.بعد من تا حالا ندیدمش ولی انقدر عکسشو توی اینستا دیدم که کاملا میشناسمش :-)))))) [این دوستم متولد 62 هستش.]


اون دفعه توی دانشکده جلوی یه اقایی رو گرفتم بعد دو ساعت باهاش احوال پرسی گرررم کردم. بعد دیدم اون پوکرفیس وار بهم نگاه میکنه. یهو یادم افتاد که من اینو توی اینستای دوستم و دورادور دیدمش ولی اون تا حالا فقط اسم منو شنیده بنده ی خدا :-))))) [داداش همین دوستم بود که پاراگراف بالا گفتم. تازه نامزدش هم همراهش بود :-))))) ]

چپ دست ۱۷ شهریور ۹۶ ، ۲۲:۱۴ ۳ ۲۴۵

نظرات (۳)

  • x
    جمعه ۱۷ شهریور ۹۶ , ۲۳:۵۵
    من اصلا نمیتونم به اشنابودن قیافه اتکا کنم :)) و قبلش باید به سوالات زیر جواب بدم  و معمولا تا میام به سوالات زیر جواب بدم طرف رد شده رفته از خیابون به خونش رسیده :)))) اما سوالات :1- طرف رو کجا دیدم  2-اسمش چی بود 3-اصلا منو یادش هست یا نه ؟ 

    • author avatar
      چپ دست
      ۱۸ شهریور ۹۶، ۰۹:۰۷
      نه واسه من همینکه چهرش اشنا بنظر بیاد کافیه. سوتی هم زیاد دادم ;-)
  • x
    جمعه ۱۷ شهریور ۹۶ , ۲۲:۴۰
    خدایی خیلی باحالی :)) یعنی هر کس رو اشنا ببینی باهاش سلام علیک میکنی ؟


    • author avatar
      چپ دست
      ۱۷ شهریور ۹۶، ۲۲:۴۳
      اره دیگه. قیافش اشنا باشه احوال پرسی میکنم، اونم نه عادی، گرررررم و صمیمی :-))))
      وای الان که اینو گفتی یاد یه خاطره ی خیلییی باحال افتادم. یادم باشه حتما تعریفش کنم :-)
  • Dr. Nelii
    جمعه ۱۷ شهریور ۹۶ , ۲۲:۲۷
    😂😂😂
    نکته ی خوبی رو گفتی،اصن چه معنی داره روپروفایل من،عکس شوهرم تنها باشه؟
    یا عکس خودم یا عکس دونفره والاچ
    • author avatar
      چپ دست
      ۱۷ شهریور ۹۶، ۲۲:۴۴
      والا ;-) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

خنک آن قماربازی که بباخت آنچه بودش
بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

دنبال کنندگان بیانی