تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
بی قضاوت بخوانید..


دیروز که من رفتم دانشگاه که هیچ کلاسی تشکیل نشد، امروز که من نرفتم همش تشکیل شده :| 

دیروز یه چند ساعتی توی دانشگاه علاف شدیم. بعد رفتیم خوابگاه چون "ن" میخواست اتاقشو عوض کنه. هم اتاقیش وسایلشو ازش دزدیده، وقتی هم که بهش گفته میدونم تو برداشتی، گفته میرم کمیته انضباطی ازت شکایت میکنم به جرم تهمت زدن! یعنی ببین ادما چقدرررر میتونن پست و پررو باشن..

نکته ی بعدی همون داستانای صیغه و اینا بود که من هنوز که هنوزه توی شوکم و نمیتونم باور کنم! دلم واسه پسره میسوزه ولی "م" جان ناز شستت! نقره داغش کردی.. یعنی تا ابد دیگه یادش نمیره.. دارم فکر میکنم تمام مدت این دو تا جلوی چشم ما بودن و ما هیچییییی نفهمیدیم. بعد اینکه چقدر جالبه که دو تا رفیق نزدیک عاشق یه نفر بشن همزمان. و اینکه یهو کل یه دانشکده از ترم بالایی و پایینی و همه و همه عاشق یه نفر بشن! انصافا باید راز موفقیتشو ازش پرسید :-))))))) به "ی" میگم بیا ببین ملت چه دوران دانشجویی جذابی دارن. قشنگ هر ترم یه سریال ترکی جذاب دارن، بعد ما عین مشنگا میایم، عین مشنگا میریم. فقط گاهی میتونیم ماجراها و سریالای اینارو از دور ببینیم و مشغول شیم :-))))) 
فکر کن هی از یکی بد بگی و بگی خرابه و فلانه و اینا، چون عاشقش شدی و بهت جواب رد داده. یادمه یه بار گفت من اگه یکیو بخوام هرجور شده به دستش میارم، حالا بیا و ببین چه افتضاحی به بار اومده.. واقعا چطوری روش میشد بشینه جلوی روش بگه زن من بااااید محجبه باشه و تو خونه بشینه و ظرف بشوره و فلان؟! اخه اینی که تو عاشقش شدی محجبه و تو خونه بشینه؟! وای فکر کن این با این هممهههههه ادعا اینطوری رو دست خورد... یه همچین داستان عشق و عاشقی ای، اونم تو این سن..
اینارو که میشنوم فقط این جمله تو ذهنم تکرار میشه: لزوما هر ادم باهوش و با استعدادی عاقبت به خیر نمیشه.. لزوما هر ادم مذهبی و نمازخون و معتقدی عاقبت به خیر نمیشه..
اینو خیلی خوب میدونم که نباید یه طرفه قضاوت کرد. من حرفای دو طرفو نشنیدم. ولی شوکش انقدر زیاد بود که دیگه به چشمامم اطمینان نکنم. دیگه الان این احتمالو هم میدم با دخترای قبلی هم قضایایی بوده باشه.. لعنتی این شوکش از قضایای دادگاه و پاسگاه پارسال هم بیشتر بود..

بعدش هم رفتیم کافه... اگه هات چیپس رو فست فود به حساب بیاریم بعد یه سال فست فود خوردم. کلا چند ساله که لب به فست فود و پیتزا و نوشابه و .... نمیزنم. معمولا سالی یه بار اونم شروع ترم :-)))) حتی نوشیدنی کافئین دار مثل قهوه و اینا هم نمیخورم. هایپ و .... هم که اصلا.. 

بعد که اومدم خونه هم یه دو سه ساعتی داشتیم با "ر" تلفنی حرف میزدیم. من اصلا اصلا اصلا حوصله ی چت کردن یا مثلا تلفنی حرف زدنو ندارم. یعنی تمام مدت چت یا تلفنی حرف زدن با بقیه تو دلم میگم خدایا چرا تموم نمیشه :-)))) ولی این لعنتی انقدر رفیق ماهیه و انقدر دیوونه بازی درمیاره که عین دو سه ساعتو داشتم قهقهه میزدم از خنده. واقعا دیگه اخراش از شدت فک درد نمیتونستم بخندم :-)))) داشتیم درمورد همین قضایای پیش اومده حرف میزدیم که ملت با بیست و چند سال سن، یا سی سال سن در به در دنبال اینن که یکیو پیدا کنن که باهاش ازدواج کنن یا مثلا همزمان این همه دختر تو دست و بالشون دارن، که ما بین یه عده روانی گیر افتادیم این وسط. میگه نمیدونم چرا کافور سلف فقط رو ما اثر میکنه، باید ببینیم اینا چی میخورن. میگه اینا تستوسترونشون زده بالا. دانشگاه باید قبل هرچیز یه روانپزشک و یه پزشک غدد بذاره که همه رو کنترل کنن. میگه این سطح از تستوسترونو من توی ذوم دبیرستان داشتم، الان اینا توی سی سالگی دارن. وگرنه این مدل رفتارا و عاشق شدنا واقعا مال ابن سن نیست! تازه جالبه که با این سن تنها راهی که واسه کنترل هورمونی سراغ دارن ازدواجه :-)))))))
دیگه بقیشو هم نمیگم چون نمیتونم اصل موضوعاتو بگم، شرح و تفسیرش هم مسخره بنظر میاد مسلما.. ولی جدا خیلی موافقم که ملت همه مشکلات غدد و هورمونی دارن وگرنه این سطح از فعالیت تو این سن قابل پذیرش نیست :-)))))) انگار فقط ماییم که روز به روز داریم خنثی تر میشیم..
 حالا قراره بفرستیمش که اینم بره یه دور از میم خواستگاری کنه که دیگه همه یه دور رفته باشن..
چپ دست ۲۰ شهریور ۹۶ ، ۱۱:۱۳ ۸ ۲۴۲

نظرات (۸)

  • Iiiiiiii
    سه شنبه ۲۱ شهریور ۹۶ , ۲۳:۰۱
    متنفرم از ادمایی که موفقیت رو توی مدرک ودانشگاه ورشته ومقدارثروت میبینن البته ایناهم هست ولی فقط یه جز کوچکی ازموفقیته کاش میرفتین‌دایرکتش بهش میگفتین هرچی میدونستین
    • author avatar
      چپ دست
      ۲۱ شهریور ۹۶، ۲۳:۰۲
      منم متنفرم..
      اگه بخوام دایرکت کسی برم، باید دایرکت زنش برم ;-) 
  • Iiiiiiii
    دوشنبه ۲۰ شهریور ۹۶ , ۱۷:۵۳
    سلام اگه کامنتای من باعث شده که نتونید راحت بنویسید من معذرت میخام لازمه بگید دیگه اینجارو نخونم 
    • author avatar
      چپ دست
      ۲۰ شهریور ۹۶، ۱۸:۱۲
      نه نه اصلا. فقط چون احتمال میدم اشنا اینجارو بخونه. با غریبه ها مشکلی ندارم :-)
  • هوپ ...
    دوشنبه ۲۰ شهریور ۹۶ , ۱۷:۰۹
    آخجون!🤗
  • معلوم الحال
    دوشنبه ۲۰ شهریور ۹۶ , ۱۲:۴۵
    یه سوال. من گیج شدم. کی تعلیق شد؟ کی اغفال شد؟ کی شکایت کرد؟ کی دزدیدنش؟ کی هات چیپس خورد؟ (جوابم ندادی، ندای .. به یه دیوونه راضیم من!)
    در جواب به کامنت پایینی :)) دزدی یه چیز ساده و روتینیه توی خوابگاه! مثلا ورژن اسلامیزه ش رو خود ما داریم. میریم از تو نمازخونه دمپایی میزنیم. د: (آرام آرام از بحث اسلامی 30غِ خارج میشود)
    • author avatar
      چپ دست
      ۲۰ شهریور ۹۶، ۱۲:۴۸
      بابا همه رو که با هم قاطی کردی. قسمتای مختلف متن هیچ ربطی به هم ندارن :-))))))

      اونی که دزدیده، کلی طلا دزدیده!
  • معلوم الحال
    دوشنبه ۲۰ شهریور ۹۶ , ۱۲:۲۵
    استاد یه سوال: کدوم صیغه؟ مفرد مونث مخاطب؟ 

    از شیوه زندگی سالمت هم اصلا خوشم نیومد :) مگه چقد زنده ایم؟
    البته همین که یه دختر پیدا شده که کافی تایم نداره تو زندگی یومیه ش خیلی خوبه. اینقدر که ما قهوه مصرف می کنیم فرانسویا و انگلیسیا مصرف قهوه ندارن!
    • author avatar
      چپ دست
      ۲۰ شهریور ۹۶، ۱۲:۳۰
      صیغه ی اسلامی به عبارتی دوس دختر اسلامیزه شده :-)))))))

      معده درد میگیرم اگه اینارو بخورم و اینکه علاقه ای هم ندارم :-)
  • tiara .n
    دوشنبه ۲۰ شهریور ۹۶ , ۱۲:۲۴
    دزدی تو خوابگاه🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️من روانی میشم احتمالا😐😐
    یعنی اون یه نفر انقدررررر خفنه که همه عاشقش شدن؟؟😶😶
    • author avatar
      چپ دست
      ۲۰ شهریور ۹۶، ۱۲:۲۸
      خیلی باید مراقب باشی..

      منم فکر میکردم نمیشه همه عاشق یکی بشن ولی ظاهرا میشه دیگه :-)
  • x
    دوشنبه ۲۰ شهریور ۹۶ , ۱۲:۲۱
    میگم بپرس رمز موفقیت(!) میم چیه :)))))))

    بعضیا که خیلی لجنن .... میخوان به هر چی نرسیدن گند بزنن بهش و اونقدر ازش بد بگن که هیچ کس دیگه هم نخواد بره طرفش :|

    • author avatar
      چپ دست
      ۲۰ شهریور ۹۶، ۱۲:۲۷
      باید بپرسم ازش. اخه خیلی هم از نظر اخلاقی سر و سنگین و خوبه..

      اره دقیقا..
  • هوپ ...
    دوشنبه ۲۰ شهریور ۹۶ , ۱۱:۵۳
    تقریبا چیز خاصی نگرفتم از حرفات ؛-)))))
    بذار دوباره بخونم ببینم از رمزی حرف زدنت چیزی می فهمم؟!! 
    • author avatar
      چپ دست
      ۲۰ شهریور ۹۶، ۱۲:۱۲
      :-)))))))))))))))))
      شخصا تعریف میکنم واست ;-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

خنک آن قماربازی که بباخت آنچه بودش
بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

دنبال کنندگان بیانی