تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
بی قضاوت بخوانید..


میگه رفیقم از وقتی فهمید فلان مریضی رو دارم دیگه سمتم نمیاد. (یه بیماری جدی و البته غیرواگیر!!!) کاملا منو گذاشته کنار و میگه تو که داری می میری بابا! میگه همه ی رفیقای نزدیکم همینطوری ولم کردن..

میگه دختره [همون دختری که من میدونم چقدررررر از این شخص سو استفاده کرد و هنوزم میکنه] اولش خیلی گریه کرد. بعد گفت که خواهرم بهم گفته: به درک که پسره مریضه. هیشکی لیاقت اشکای تورو نداره.  میگه دختره بعد اون یهو باهام غریبه شد و گفت: بعد من چطوری باید جواب شوهر آیندمو بدم؟؟!!! [کلا فقط با هم چت میکردنا! ولی دختری که یه دور با همه بوده، از چت کردن با این بنده خدا عذاب وجدان گرفته!!!] 


اینارو میگه و خیلی چیزای دیگه درمورد تغییر رفتار دیگران نسبت بهش. بعد من با خودم فکر میکنم که وقاحت و بی شرمی این ادما انتهایی هم داره؟؟!! نداره متاسفانه.. شنیدنش هم درد داره چه برسه به تجربه کردنش..

چپ دست ۰۳ شهریور ۹۶ ، ۱۷:۳۰ ۴ ۲۱۹

نظرات (۴)

  • .. Elcerodito ..
    جمعه ۳ شهریور ۹۶ , ۲۱:۴۷
    اووپس !
    بزرگوار، شما روی دختر خانم نقش اول خیلی بیشتر از آقایون رفقای آقای نقش اول (و خصوصا گناهکار بودن اون ها) فوکوس کردید(تقریبا 1/16 متن به آقایان رفقا و 6/16 متن به خانم نقش اول اختصاص داده شده)
    و بنده 40% کامنتم در نکوهش کار ناپسند خانم نقش اول و 60% هم در نکوهش دیگر گناهکاران بود.
    حالا گویا اشتباه بنده این بوده که ترتیب رو رعایت نکردم و فوکوس بیشتر متن شما روی خانم نقش اول باعث شد که به ایشون اشاره‌ی واضح تری بکنم تا دیگران.

    ± امیدوارم دفاعی که از خودم کردم(که به نظر خودم حساب شده و منطقی هست) باعث ایجاد سوء تفاهم نشه و به خوانندگان متنتون حق بدید که توجهشون بصورت ناخودآگاه به سمت کسی بره که در مورد کاری که کرده واضح تر و بیشتر صحبت شده
    • author avatar
      چپ دست
      ۴ شهریور ۹۶، ۲۰:۱۸
      نه اتفاقا من اون اقایونو بیشتر مقصر میدونم. فقط به دلایلی نمیتونستم بیشتر درموردشون توضیح بدم.
      یه دختر ممکنه به این فکر کنه که نمیخواد با یه ادمی که یه مشکل خاصی داره وارد رابطه بشه. ولی بیماری یه ادم، هیچ خللی توی روابط دوستیش وارد نمیکنه که بخواد از طرف دوستاش طرد بشه!

      + :-)
  • Je sus
    جمعه ۳ شهریور ۹۶ , ۱۹:۰۶
    قضاوت, فردگرایی, منفعت طلبی, و چی و چی و چی...
    همه ی این صفات رذیله و عادی شده بینمون موج می زد تو این نوشته ت. که آینه ای بود از وضعمون...
    • author avatar
      چپ دست
      ۳ شهریور ۹۶، ۱۹:۵۱
      اخه واسم سواله که مگه مریضی دوست ادم، چه ضرری داره که بخواد ازش فاصله بگیره؟؟!!
  • .. Elcerodito ..
    جمعه ۳ شهریور ۹۶ , ۱۷:۵۲
    بدبخت شوهر آیندهِ این! خدا به دادش برسه


    نداره خوشبختانه. اگه داشت که قاطی آدم خوبا میشدن بدتر میشد اوضاع
    • author avatar
      چپ دست
      ۳ شهریور ۹۶، ۱۸:۰۲
      من اولش درمورد چند تا آقا حرف زدم. بعدم یه خانم!
      چطوریه که خدا به داد شوهر آینده ی اون خانم برسه، ولی به داد زن آینده ی اون آقایون نه؟؟!! 
      فرقش چیه دقیقا که انقدر گناه اون خانم از نظرتون بزرگه ولی گناه اون آقایون نه؟؟؟!!!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

خنک آن قماربازی که بباخت آنچه بودش
بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

دنبال کنندگان بیانی